Ik woon er ook niet al te ver vandaan....dit is een van de gruwelijkste dingen die ik ooit heb gehoord Arm arm kind en arme moeder die hier voor altijd mee moet leven, mijn moederhart doet zeer!
Echt hoe laf van die vent, eerst je kind verhangen, foto maken en versturen, waardoor die moeder de rest van haar leven een trauma heeft om vervolgens zelfmoord te plegen, arme vrouw en arm jongetje!
Gelukkig kan ik niet begrijpen waar zo'n zieke geest op zo'n verschrikkelijk idee komt. Die lieve baby kan er niets aan doen en om een moeder met zo'n trauma op te zadelen. Erg egoïstisch.
Neeee!! Dit meen je niet! amr kind en arme moeder die nu alleen achter blijft. Je kan nog zo'n hekel aan elkaar hebben of aan jezelf maar dat je dit je kind aan kan doen. pfffff
Wat een ongelovelijk vreselijk gebeuren. Wat een gestoorde geest die man, hoe ziek moet je zijn om zoiets te doen. Geen woorden voor. Gelukkig heeft die de hand aan zichzelf geslagen, had hem als vrouw denk ik zelf eigenhandig afgeslacht.
Ik vraag me heel erg af of jij (en die anderen die uit Veldhoven e.o. komen), die mensen dan kent?? Want zijn het 'normale' mensen geweest, net als jij en ik, of waren ze zo gezegd al labiel? Pff... dat arme jongetje.. zo kort op de wereld, en wat een gruwelijk einde moet dat zijn geweest.