Ik zag zo snel niet het andere topic en de anderen waren gesloten. Heeft iemand net bevallingsverhalen gekeken? Werd een meisje in de vruchtzak geboren, echt bijzonder! Heeft iemand dat weleens gehad of gezien of gehoord?
Wat ik trouwens niet wist is dat van die tepelstimulatie... zat echt met open mond te kijken dat ze dat gingen doen om de bevalling op te wekken. Had er echt nog nooit van gehoord.
Ja en vond ook wel dat ze heel lang bleef hangen bij dat ze geen medische ingreep wilde. Kom op meid dacht ik, het gaat nou eenmaal niet zoals je dacht deal ermee. En die andere dan, die bleef ook zo lekker gepikeerd dat ze ruggeprik niet werkte. In Nederland krijg je het niet eens zomaar. Maar goed, verder leuk programma hoor
Kijk er regelmatig naar maar begin me eigenlijk steeds meer te ergeren aan die vrouwen die bij de eerste wee om een ruggenprik schreeuwen Dit is mijn eerste dus ik heb natuurlijk nog makkelijk praten maar mijn god stel je niet zo aan! Ben blij dat er zoiets is als een ruggenprik maar probeer het eerst toch eens zonder zou je denken.
In Amerika zijn ze helaas al helemaal gewend aan met pijnstillers bevallen daar is het juist helemaal happening om zonder te bevallen dan ben je zo'n eco mama (ze moeten eens in NL ziekenhuis kijken haha) allemaal geitenwollensokken mama's dan blijkbaar. Ik irriteer me ook regelmatig bij dit programma.. Ik heb gisteren niet gekeken wel bijzonder om met de helm op geboren te worden, ze zeggen dat deze kinderen hoogbegaafd worden/zijn of met het zesde zintuig...
ik heb het ook gezien....zag er gek uit he..... En idd wat een gedoe .. als het moet dan mnoet het toch? En ik hoop dat ze geen bv geeft anders heeft ze die eerste belangrijke bv verspild!
Ik ben altijd trots op os nederlanders hoor als ik dat zie met die ruggeprikken enz... Volgens mij is het tegenwoordig erg normaal overl om met pijnstilling te bevallen>!
Dat ze het eerst zonder moeten proberen ben ik het helemaal met je eens! Ze grijpen er veel te snel naar daar! Maar aanstellen ... ? Nee, dat doen ze niet hoor .. het doet écht pijn!!!
ik zei het gister ook al tegen me man, die vrouwen tegenwoordig op tv die denken dat ze er heel makkelijk vanaf kunnen komen. We zijn zwanger joepieee, maar bevallen doe ik wel even met een ruggenprik hoor. Ik ga geen pijnlijden als het niet hoeft!! Omgggg ja het doet pijn, maar kijk wat voor moois je er voor terug krijgt!! Probeer het tenminste eerst! Wat dat betreft zijn wij hier in Nederland echte bikkels!!
Ik denk dat we een stuk nuchterder zijn, als je ook kijkt hoeveel mensen daar pijnmedicatie verslaafd zijn das niet normaal, voordat je hier serieuze pijnbestrijding krijgt ben je halfdood. Ik vond de bevalling goed te doen, door er aan toe te geven en erin mee te gaan ontwikkel je hormonen tegen de pijn en je groeit er langzaam in mee, ik heb 2 ingeleide bevallingen gehad met weeenstormen continue (vooral de eerste, de tweede was echt piece of cake kan geeneens zeggen dat ik dat echt pijn vond doen) en ze bleven maar vragen of ik een ruggenprik wilde maar wilde perse niet, dat vonden ze raar want met ingeleide bevallingen waarbij het langer duurt is dat eigenlijk wel "normaal" zeiden ze, maar ik heb dat gewoon liever niet, ik wil de complicaties niet hebben ervan. En ik ben heel simpel, ik wilde graag een kindje dus ik mag daar wel wat voor over hebben, voor niets gaat de zon op. Ik vind het nog wat anders bij complicaties of langere bevallingen maar een normale bevalling eigenlijk niet nodig, ja het doet pijn maar dat is de prijs die je betaald voor zo'n wonder denk ik dan..
Bevallen doet pijn dus aanstellen is het zeker niet Hier ook zonder pijn stilling gedaan voor 48 uur maar toen was ik echt kapot en wilde ik echt wel een ruggeprik, niet gekregen trouns.
Tuurlijk, eerst zelf proberen, maar waarom zou je geen pijnstilling nemen? Het doet toch verrekte pijn en de mogelijkheid om pijnstilling te krijgen is er, dus waarom niet? We leven niet meer in de middeleeuwen hoor! In de middeleeuwen trokken ze ook je kies zonder verdoving, want die wás er niet. Nu laat je je kies toch ook niet zonder verdoving trekken......., maar dan ben je wel een bikkel, want kijk wat je er voor terug krijgt, geen verrekte pijn in je mond meer...... tja..........
We hebben het hier niet over géén pijnstilling nemen We hebben het erover dat veel vrouwen, vooral in dat soort landen, er gewoon té snel naar grijpen zonder het überhaupt te proberen!