Mijn meiden sliepen snel (met 4,5 maand) door, zoon had tot ongeveer 1 jaar een nachtvoeding. Ook rond een uur of 3. En toen opeens...was het voorbij. Ik ben er altijd in mee gegaan.
Hier sinds 3 weken geen nachtvoeding meer, dochter is nu 9 maanden. En heel eerlijk gezegd, ik mis het wel, ik vond t wel knus, die tijd samen midden in de nacht dat iedereen sliep....
Ik ben ook altijd meegegaan in nachtvoedingen. Geen gezeur en gehuil s nachts. Even lekker drinken en slapen weer. Toen ik het voeden s nachts liggend in bed ging doen had ik er helemaal bijna geen last meer van, ook al kwam hij 3 of 4 keer in de nacht. En ook hier was het ineens voorbij, hij heeft al eerder 2 weken doorgeslapen, toen 3 weken gespookt s nachts en nu alweer meer dan een week niks. T Komt vanzelf. Ik denk ook achteraf: blij dat ik erin meegegaan ben, hij had het toch nodig, misschien niet zozeer honger, maar wel even bij mama zijn. En ik vond het ook heerlijk eigenlijk en mis het ook stiekem wel
Novan sliep een tijdje door van 21-6 Helaas komt hij tegenwoordig 6x per nacht en dat vind ik wel weer een beetje te veel van t goede. Het breekt me helemaal op,ik hoop dat het binnenkort even minder word
Ik vind t ook zwaar die doorbroken nachten. Nachtvoeding vind ik niet erg, maar zelf steeds maar 2 uur slapen en dan weer eruit, vind ik heel heftig voor m'n eigen gemoedstoestand en gezondheid. Maar ja, wat doe je er aan... Het zal ooit beter worden!
Mijn dochter komt elke nacht nog standaard 2 tot 3 keer voor een voeding. Je zou denken dat zij dit inmiddels echt niet meer nodig heeft. Mijn dochter denkt daar alleen heel anders over. Ik vind het ook zwaar om nooit eens een nacht fatsoenlijk te kunnen slapen. Helaas verander ik daar weinig aan. Ooit zal het inderdaad beter worden.
Mijn zoon van bijna 2 drinkt ook nog 2/3 keer per nacht (en ook wel eens vaker). Heel normaal hoor. Ik vind het ook helemaal niet vervelend. Ik vergeet ook vaak hoe vaak ik heb gevoed. Zoon slaapt heerlijk naast me en ik hoef nooit uit bed. Heel relaxt.
Ik hoop het 🙈 Want hier gaat de wekker om 6u weer.. Als die wat later stond had ik me misschien wat beter gevoelt Maar dit vergt veel doorzettingsvermogen hoor jeetjemina haha
Ons meisje van 5 maanden is door gaan slapen sinds we haar een droomvoeding geven om 23u. Ze werd dan wel alsnog wakker om 3u maar ging dan prima weer slapen met een speentje. Na een week sliep ze door tot 5:30u - 6:00u. Maar ik zie dat ze die droomvoeding al krijgt..