Baby na drie kwartier/ uur weer wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vecorho, 25 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Wat in mijn ervaring wel een belangrijke vraag is, is hoe wordt je kleintje wakker? Tevreden of niet? Brabbelend of huilend?
    Mijn eerste deed dit, tot een maand of 7 ook steeds overdag, zij werd heel vrolijk wakker steeds en had veel energie.
    Mijn tweede deed dit ook, maar werd steeds (hard) huilend wakker en was snel weer moe. Zij bleek koemelkallergie te hebben. Sinds we nutrilon pepti gebruiken slaapt ze twee keer 1,5 uur en 1 keer 45 minuten en wordt ze bijna altijd vrolijk wakker!

2. angelab

angelab Lid

17 apr 2013
    56
    0
    0
    Hier idem, mijn kleintje is nu 12 weken oud en slaapt echt niet veel overdag. Als ik hem na een half uur in slaap heb, dan wordt hij ook na 45 minuten weer wakker, af en toe lukt het na weer een half uur dat hij weer in slaap valt maar meestal niet. Ik heb me er erg druk om gemaakt, maar lukt het echt niet ga ik gewoon wandelen, want in de wandelwagen slaapt hij heerlijk. Daar staat tegenover dat hij s nachts al heerlijk doorslaapt, van 20.00/20.30 uur tot 7 uur 's ochtends, heerlijk dus daar hou ik me maar aan vast, liever s nachts goed dan overdag goed en s nachts slecht.
    Overigens bij de oma's wel gewoon slapen 2 uur achter elkaar, hihi alsof ie het er om doet....

3. Nathalie6

Nathalie6 Actief lid

7 jan 2008
    186
    0
    0
    Ik herken dit helemaal.
    Het probleem alleen is dat ons ventje huilend/soms krijsend wakker wordt. Hij is dus niet tevreden en ook niet uitgerust.
    Buiten wandelen helpt ook niet. Hij vindt de reiswieg helemaal niets en als we buiten lopen, gaat hij gewoon niet echt slapen. Of ook hazenslaapjes van 5 minuten om daarna weer huilend in de wandelwagen wakker te worden.

Minder dan gemiddeld slapen vind ik geen probleem als hij het ook echt niet nodig heeft. Maar uit zijn gedrag en signalen blijkt dat hij het wel degelijk nodig heeft.
    Ik heb geen oplossing en begin zelf een beetje moedeloos te worden.

Deel Deze Pagina