.......hoe doe je dat? Ze kan wel uit een open bekertje drinken, maar knoeit best veel. Maar een rietje snapt ze niet. Ook niet als ik het voordoe. Ze kauwt er alleen maar op. Hoe hebben jullie dat geleerd?
Met een pakje sap, dan knijp je er een beetje in en op een gegeven moment snappen ze dat ze moeten zuigen om er wat uit te krijgen.
Ik lees ook mee ! Mijn dochter drinkt ook niet uit een tuit beker.. ze snapt het gewoon niet. Iemand tips?
Hier per toeval ontdekt tijdens de paas. We waren naar een pretpark met familie en ik gaf zl een slokje wicky uit een pakje. Eerst beetje knijpen en op gegeven moment begon hij zelf te zuigen. Sindsdien snapt hij rietjes
Wij haalden weleens knijpfruit, daar zit ook zo'n zuigtuutje aan. Eerst knepen wij het dan omhoog, en na een paar keer zoog hij het er zelf uit, en snapte toen ook de rietjesbeker! Dat fruit is dikker, echt een moes, waardoor het zonder knoeien lukt om het eruit te zuigen. Sowieso erg handig voor onderweg!
Hier na 3 dagen proberen (kauwen) lukte het per ongeluk om er iets uit te zuigen. Sindsdien is hij verslaafd aan zijn rietjesbeker. Dus geen tips eigenlijk; vooral blijven oefenen! Dat van een pakje sap is een slimme! Succes!
Gewoon geven en hebben ze het gelijk door. Als je rietjes beker bedoelt dan duurt het iets langer want ze moeten dan zuigkracht opzetten
Mijn zoontje snapte t na van die knijpfruitjes heel lang niet..en als t wel lukte droop t dunne drinken weer uit zn mond. Maarre voor alles komt een rijd,dan nog maar even niet
Dochter kon hier niet alleen uit tuitbeker drinken, snapte niet dat het omhoog moest worden gehouden. Toen een rietjesbeker van nuby gekocht, ze was 9 maand, kostte teveel kracht en zacht rietje dus kauwen was veel leuker. Toen ze een week later de rietjesbeker van hema kreeg snapte ze het na 2 dagen en sindsdien drinkt ze ook / juist nog beter uit de nuby rietjesbeker. Vooral blijven aanbieden dus en die van de hema heeft hard rietje en weinig zuigkracht voor nodig.
Ik zweer bij de munchkinbekers met rietje 9,49 bij b.ol. Anti lek en er komt niet zo veel uit als bij die van de hema. Die gaan soms echt te hard. Wel idd ook eerst met een pakje sap geoefend.
Zo werkte het hier ook meteen de jongste had het het snelst door na 1x een paar keer te knijpen snapte ze het en dronk door. Nu een rietjesbeker met water.
Zoals de meeste hierboven zeggen, een pakje drinken en er dan in knijpen. Op een gegeven moment hebben ze het dan door. Tenminste Mijn meisje..
hier ook aangeleerd met een pakje wicky appelsap. Rietje in zn mond en beetje knijpen in t pakje. met 2/3 x had mijn zoontje het heel goed door
Dit.. En als je die sapjes te ongezond vind dan heeft Oa goodies knijpfruit Beetje erin knijpen en ze hebben zo door dat ze moeten zuigen hier na 1 x al daarna een rietjesbeker gelukt Succes
Als hij nog te zwaar gaat dan even met een vork het antilek door prikken Geen anti lek meer maar drinkt wel makkelijker