hallo Ik heb voor mijn kleintje al namen bedacht en ik weet nog niet wat het wordt. Ik had bedacht om (als het een jongetje word) i.p.v Johannes zoals allebei de aanstaande opa's heten om het iets meer van deze tijd te doen en hem dan Jones te noemen. Eigenlijk begin ik nu een soort van te twijfelen. Kan hij daar mee gepest worden of is het zielig of leuk? Ik wil wel weten wat jullie mening is. Groetjes Denance
Ik vind Jones wel een leuke naam als je het op z'n engels uitspreek en Johannes vind ik persoonlijk een beetje ouderwets. Maar het blijft natuurlijk jou keuze, heel veel succes ermee.
ik vind het eigenlijk wel een leuke naam! (als ik begrijp spreek je het dan op zijn engels uit of niet?) maar het ligt ook ff aan de combi voornaam/achternaam.. dat moet natuurlijk ook mooi passend zijn.. Lastig he.... je kan het ook ff laten bezinken en verder kijken naar andere namen.. misschien kom je ineens iets tegen wat je super vind! of niet, en wen je aan deze naam en heb je straks geen twijfels meer.. ik had ook een naam waar ik erg over twijfelde... maar naarmate de zwangerschap vordert blijft die naam toch hangen en denk ik toch dat deze het wordt! moeilijk he! succes.xxx
ik vind hem helemaal top , zeker zoals je hem net neer zet helemaal voluit ! vind het echt heel mooi en zou er zeer zeker voor gaan !
Tja, als roepnaam vind ik het persoonlijk niks, maar als hij gewoon Damian gaat heten, is de combi wel geinig... Als je het als roepnaam wilt, zou ik eerder voor John of Johan kiezen...
Jones vind ik leuk op zn engels. Johannes niet. Echt moeilijk die namen. Stiekem hoop ik dat met de bevalling we toch een jongetje krijgen enkel voor de naam Jongensnaam hebben we al, meisjesnaam komen we niet uit!
Ik ken een meisje van 2 die Jones heet....geweldige naam en past heel goed...Ik vind Jones dus echt een meisjes naam maar voor een jongen kan het ook goed...
als je echt naar de opa's wilt vernoemen vind ik jonas nóg passender! maar dat past meer minder bij damyan want dat is jiust zo'n nieuwerwetse naam! jones is een veelvoorkomende ACHTERnaam engeland en amerika maar het staat wel grappig... de vraag is alleen (die je zelf al een beetje stelde) of grappig zielig is.. in dit geval denk ik van niet hoor. succes! en veilige bevalling!
Ik vind het een leuke naam , zeker als je hem zo combineert! Maar ik zou dan Damian-Jones schrijven... Of Damian-John?
Ik vind het geheel leuk klinken, maar wat anderen ook al zeggen vind ik ook wel: Het klinkt als een achternaam. Als iemand zich zou voorstellen aan mij met die volledige naam, zou ik denken dat hij een dubbele achternaam heeft i.p.v een dubbele voornaam...
Jones is inderdaad een veel voorkomende familienaam. (denk aan bv Tom Jones) Het komt zelfs voor in mijn familie, dus ik kan me niet helemaal vinden in het idee om Jones als voornaam te gebruiken. Sorry.