Ons zoontje heet Tygo en vind het erg moeilijk om hier een leuke jongensnaam bij te vinden dus ben benieuwd naar ideeen. Meisjesnamen weten we al wel wat mooie maar zijn ook welkom.
Gaat Levi toch niet lukken bij je man Je weet zelf hoe mooooooeeeeeilijk wij een jongensnaam bedenken vonden, dus ik kan je geen tips geven! We hebben nu DE naam gelukkig.... als ik wat leuks te binnenschiet dan hoor je het!
Tygo en Joël Tygo en Rowi Tygo en Dion Tygo en Bram Tygo en Luca Tygo en Kyan Wat voor soort naam zoek je eigenlijk?
Tygo en Loek Tygo en Milan/ Mylan Tygo en Ivar Tygo en Stan Tygo en Stef Tygo en Yven/ Iven Tygo en Jens Tygo en Jits Tygo en Max Tygo en Dex Tygo en Rens Tygo en Ischa Tygo en Jako Tygo en Yano/ Jano Tygo en Paco Tygo en Mats Tygo en Yari/ Jari Tygo en Boaz Tygo en Cas Tygo en Noah Tygo en Jona(h)
Annika ja soort namen moeilijk, geen engelse, vind zelf Levi erg leuk. Makkie ja Levi staat nog steeds bij mij op 1 maar wil ook graag wat andere ideeen hebben. Er staan leuke namen tussen maar nog niet echt dat ik zeg ja dat is hem.
Liam vind ik ook erg leuk, net als Loek! (alleen vond mijn vriend dat 10x niets) wij dachten ook, we gaan noooooooit DE naam vinden, maar ineens was ie daar! Voelde meteen goed en vertrouwd, hihihi gek he? gelukkig heb je nog even en ondertussen brainstorm ik met je mee! (Sten, Vince, Raf, Dani, Levi, Loek, Liam, Dion, Neil, Scott)
Tygo en ravi Tygo en Milan Tygo en Dario Tygo en Bas Tygo en Donny Tygo en Dani Tygo en Jesse Tygo en Sem Tygo en Len Tygo en Stan Tygo en Ruben Tygo en Demian