Baby naar eigen kamer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Me26, 15 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ja, het zit eraan te komen.
    Van te voren besloten dat ze tot een half jaar bij ons in wiegje zou slapen. Nog een paar weken dus. Denk ook niet dat ze veel langer in wiegje past.
    Ik wil af en toe alvast oefenen deze weken, denk dat zij het niet erg vind, maar ik wel.
    Dat is gebleken... Vannacht voor het eerst.
    Ik lag al te slapen, man had haar flesje gegeven later op de avond en toen terug in ledikantje. Ik werd toch even wakker dus had het door. Heel onrustig geslapen; zo raar dat ze dan niet naast me ligt. Uiteindelijk toch maar bij haar wezen kijken. Zij heeft goed geslapen, maar wat vind ik het moeilijk...
    Moeders die dit herkennen?

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.820
    5.956
    113
    Vrouw
    Oh ja heeel herkenbaar!
    Wat was het opeens stil en leeg naast mijn bed...
    Het komt ook niet meer terug, echt weer zo'n fase die je afsluit en een stap naar groter worden...

3. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja:(
    Sinds gisteren is onze uk naar zijn eigen kamertje verhuisd en ik vond het zo erg:( Hij had er geen moeite mee en sliep vrij snel, en s'ochtends was hij op zijn normale tijd wakker en lag te spelen op zijn manier met zijn knuffeltjes. Wel was hij helemaal naar boven gewurmd in zijn ledikantje en hij voelde wat koud aan, ik denk er over om een slaapzak te kopen voor hem.
    Vanavond weer zonder problemen in zijn eigen bedje, zolang hij zijn dikkie dik en mini woezeltje heeft is hij dik te vreden:)

4. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    och ja, heel herkenbaar. Ik moest echt een paar keer wat tranen afvegen hoor!

Ik heb hem zelfs af en toe teruggehaald! Nog 1 nachtje.... Haha!

Als hij nu midden in de nacht wakker wordt (net 1 jaar oud) en we hem niet meer terug krijgen in zijn bedje mag hij tussen ons in slapen. Pas 3 keer gebeurd, maar zo genieten! Dat maakt de gebroken nachten weer goed.

Succes met deze fase!

5. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mn zoontje slaapt ook nog snachts op onze kamer, overdag wel in zn eigen kamer. Hij past nog in zn wiegje (petite ventje) maar er komt een dag dat het niet meer gaat. Snap je gevoel heel goed! Lijkt me zo raar :(

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    De eerste paar dagen vond ik het ook erg moeilijk, maar daarna vond ik het heeerlijk! Eindelijk weer een normale nachtrust! Nooit spijt meer gehad.

7. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    :) ik moet nog ermee maken

8. A l i e s j e

A l i e s j e Actief lid

10 mrt 2013
    267
    0
    0
    Zuid Holland
    Ons meisje ook sinds 2 dagen op haar eigen kamer. Alleen het eerste slaapje overdag wat onrustig maar de nacht ging gelijk goed. Mama heeft er meer moeite mee. Hetzelfde gevoel toen ik geen buik meer had. Snif.

9. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ik stel het steeds uit.
    Het moet er toch maar eens van komen maar ik geniet er nog zo van.
    Zijn kamertje grenst aan die van ons maar toch....
    Pffff emo muts ben ik.

10. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Meisje slaapt nu nog bij ons (11 maanden) maar er is geen ruimte..Erg vind ik het niet ;)

Deel Deze Pagina