hallo dames, misschien dat ik dingen verwacht die niet waar te maken zijn, maar ik ben totaal niet tevreden met hoe de kleine man geknipt is. ik snap dat kleine ukkies moeilijk zijn om te knippen, maar een beetje recht en overgangen redelijk is toch niet te veel gevraagd? het is kort aan de achterkant en wat langer bovenop (veel te kort, maar ja toen ze eenmaal bezig was kon ik niets meer). de pony zelf wat bijgeknipt thuis en de rest, tja, wachten tot het langer wordt. links en rechts is absoluut niet gelijk, behoorlijk wat 'hakken' er in. groeit wel weer aan, maar deze kapper doen we nooit meer! oh ja, kleine man was absoluut meewerkend bij de kapper! anderen ook zo'n ervaring of had ik gewoon de verkeerde kappper?
Ik denk inderdaad de verkeerde kapper... Mijn dochtertje is nu drie keer geknipt, de laatste keer was echt een drama dus vond het echt knap dat onze kapster er iets fatsoenlijks van kon maken, maar het resultaat was prima.
Klinkt toch echt als niet zo'n beste kapper, zeker als je zoon wel meewerkte. Zou de volgende keer dus naar een ander gaan
Als je zoontje gewoon meegewerkt heeft dan had het er fatsoenlijk uit moeten zien. Hier de eerste twee keer ook een drama, maar ze had het toch heel netjes gekregen. Bij de derde keer bleef hij heel netjes zitten. En toen zag het er helemaal super uit. Wij hebben het helemaal kort (stekeltjes), maar je ziet mooi lijntes. Rond de oortjes netjes geknipt. En zelfs aan de achterkant mooi recht geschoren. Volgende keer zou ik als ik jou was een andere kapper nemen. Je betaald niet om het thuis nog zelf te moeten bijwerken.
kijk eens of er in jullie buurt een kinderkapper is. Onze kapster knipt voornamelijk kinderen en doet dat fantastisch. Ook de duurdere kapsters kunnen goed kinderen knippen is mijn ervaring. Hier 1x totaal niet goed geknipt en daar komen we nooit weer (tijdens onze vakantie in Amerika). Volgens mij moet zo'n kindje niet moeilijk zijn om goed te knippen. Tuurlijk moeten ze niet in de oren knippen, maar happen eruit kan echt niet hoor! Dat heeft niks met stilzitten te maken.
Denk een verkeerde kapper Ik knip de kleine man zelf. Hij zit niet altijd stil, maar zijn haar ziet er netjes uit. Achter en zijkant opgeschoren en boven stekels. Heb ook al een paar x een hanekam gemaakt. Krijg altijd complimentjes en of hij weer bij de kapper is geweest. Uhm nee ik had 0,0 ervaring, gewoon geprobeerd Doe nu trouwens ook het haar van mijn man. Denk toch een verkeerd beroep gekozen
Bij mijn zoontje zie je snel 'happen', maar dit komt ook door zijn stugge haar. Hoe korter het haar is, hoe minder het lijkt alsof er happen in zitten. Wel jammer. Moeten ook echt regelmatig met hem naar de kapper om het toonbaar te houden.
Verkeerde kapper, duidelijk!!! Ik ben zelf kapster en als een kindje gewoon mee werkt is er niks aan de hand. Ze zijn wat beweeglijker dat is waar, maar soms zitten zelfs volwassenen nog niet stil dus dat is absoluut geen graadmeter. Ik vind het zelf wel altijd belangrijk dat als mensen niet tevreden zijn, dat ze dan even terugkomen. Dan krijg ik in ieder geval nog de mogelijkheid om iets te veranderen. Als ze er dan voor kiezen om de volgende keer niet meer te komen dan is dat hun eigen keus, maar dan kan ik in ieder geval niet 'zwart' gemaakt worden. Ik heb het dan in ieder geval geprobeerd op te lossen. Wel snap ik ook dat dat een behoorlijke drempel is om overheen te stappen. Mag ik vragen wat je betaald hebt om hem geknipt te krijgen?
ik heb 13 euro betaald. was een voordeelkapper. manlief heeft het vandaag nog even bijgewerkt en stukken beter! die kapper ziet ons nooit weer kan ik je vertellen.