aankondiging zwangerschap met hond

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Doom8, 18 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doom8

Doom8 Bekend lid

7 aug 2013
    807
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Volgende week heb ik mijn eerste echo en wij willen onze zwangerschap binnenkort openbaar maken.
    Vanwege het digitale tijdperk wil ik een leuke orginele foto met evt tekst gaan maken.
    Omdat mijn hond mijn allerbeste vriend is en wij een gezinsuitbreiding krijgen wil ik hem in die foto graag betrekken.

Wie heeft er leuke ideeen? :D

2. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Allereerst; Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!
    Zomaar wat ideetjes
    -Je kan misschien je echo foto inlijsten en je hond samen met die foto op de foto zetten.
    - Je kan hem op de foto zetten met babyspulletjes/beschuit met muisjes etc...
    - Ik weet niet hoe groot je hond is maar je kan ook voor de grap een t-shirt(kan ook op sjaaltjes speciaal voor honden) laten bedrukken met tekst en evt een foto van de echo. Trek deze bij je hond aan, je kan hem zo de kamer vol familie/vrienden in laten lopen of je maakt er een foto van en geeft deze.
    - Ook leuk om hem in een kamer vol familie/vrienden steeds met een babyvoorwerp bijv. slofjes, rompertje etc. naar binnen te laten lopen... Bij de eerste kijken ze misschien niet op, 2de is toch wel gek en daarna komen de vraagtekens ;).

Nou succes (en vooral plezier) ermee!
    Laat je weten hoe je het uiteindelijk gedaan hebt?

3. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Ik vind dit persoonlijk ook een onwijs gave foto, dan wel met een andere tekst!

Bijgevoegde bestanden:

4. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Hihi, IK zelf zou zo suffig zijn om in eerste instantie te denken dat de hond puppy's verwacht als ik zo'n foto voorbij zou zien komen op facebook :D

5. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Misschien de hond een shirt of slabber aan doen met ik word grote broer erop ofzo?

6. Jennii

Jennii Actief lid

12 apr 2014
    116
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Den haag
    Ze wil er toch tekst bij zetten, ik neem aan dat je dat met een goede tekst wel duidelijk kan maken toch?!:)

Deel Deze Pagina