Wat vinden jullie van de naam...

Discussie in 'Babynamen' gestart door Anne81, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

De naam Sophie Elize, roepnaam Elize is...

1. mooi

2. niet mooi

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Anne81

Anne81 Actief lid

26 nov 2006
    168
    0
    0
    Sophie Elize? Met als roepnaam Elize

Dit is waar mijn man en ik tot nu toe samen zijn gekomen, en ik vind het een lieve mooie naam. Alleen hou ik zelf eigenlijk van de iets kortere namen met een of twee lettergrepen. Dus ik wilde dan als roepnaam Lisa (Elisa) of Liz maar dat vind mijn man weer niet mooi :( En dus twijfel ik nog erg of ik er aan kan wennen

hebben jullie nog tips om op nieuwe ideeen te komen? Is er bijvoorbeeld een site met namenlijstjes die al een beetje in categorieen zijn verdeeld ofzo? want dat vind ik nog het moeilijkste, dat je al die namen door moet spitten die er nog niet eens in de buurt komen..

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Niet mooi... Of eigenlijk vind ik de namen nog best mooi maar waarom Sophie Elize en dan roepnaam Elize? Waarom dan niet Elize Sophie? Ik snap het niet.

3. Anne81

Anne81 Actief lid

26 nov 2006
    168
    0
    0
    Mijn man vind Sophie Elize mooier klinken dan Elize Sophie... maar ik ben het inderdaad wel een beetje met je eens dat de volgorde misschien ook beter andersom kan

4. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    haha wat droog, ik zat al met je te posten in dat andere topic, nu kwamen wij dit weekend ook weer terug op sophie :)
    wij zaten alleen met mila sophie of sophie mila.
    qua volgorde beiden geen idee , onze beeb heet nu weer even tijdelijk kroepoekje.

vind elize ook heel mooi, maar elise net iets leuker!

5. Anne81

Anne81 Actief lid

26 nov 2006
    168
    0
    0
    wij hebben wel een beetje dezelfde smaak he!
    ik heb ook nog nooit zoveel topics geopend achter elkaar... echt moeilijk! Ik vind Mila Sophie echt heel leuk

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik vind Elize echt ontzettend mooi!

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik vind beide namen mooi, maar ik vind de volgorde verwarrend. Als Elize haar roepnaam wordt, zou ik er Elize Sophie van maken en niet andersom.

8. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    idem. en ik zou toch nog eens met je man op iets uit proberen te komen wat jullie alletwee leuk vinden. Want zo te horen ben jij hier niet helemaal happy mee en da's toch jammer.

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik vind de namen apart heel erg mooi, maar samen vind ik ze niet zo leuk.
    Wel vind ik het met Sophie voorop leuker dan andersom!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Omdraaien die namen! Vind Elize Sophie geweldig, staat ook bij ons in de top 5!

11. Daphne21

Daphne21 Bekend lid

3 feb 2007
    601
    0
    0
    Verkoopmedewerker Bakkerij
    Gelderland
    ik vind elize sophie erg mooi

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind het juist mooier hoe het nu is, Sophie Elize! :) Echt leuke namen!

Maar ik vind Elise (met een s dus) mooier dan Elize.

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie namen, maar ik zou ze ook omdraaien

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zeker weten, bij officiele gebeurtenissen wordt je namelijk aangesproken met je eerste naam ...

(ik vind de namen persoonlijk niet zo mooi, zou eerder gaan voor Lise idd, Mila vind ik wel prachtig!)

15. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    niet mijn keus qua namen (maar het wordt ook niet mijn kind!), maar ik zou de roepnaam zeker eerst doen.

voor degene die Mila Sophie of Sophie Mila wilde doen: denk je ook even aan de initialen dan? M.S. (ernstige ziekte) of S.M. (hoef ik niet uit te leggen, toch? ;) ). zou ik als -wat ouder- kind níet blij mee zijn....

16. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Sophie Elize vind ik mooier klinken. Met als roepnaam Elize, kan goed!

17. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    is inderdaad zo, maar dan zouden er nog meer namen bij komen en de achternaam (zie mijn 4 voornamen topic probleem) en zou haar roepnaam wel mila worden. dus dan word het m. s. m. l. a.

18. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Och, ik zou het geen probleem vinden om de tweede naam als roepnaam te doen. En ik vind Sophie Elize prachtig!

19. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Mooi!...

.... maar niet handig. Mijn roepnaam is ook niet mijn eerste naam en je hebt je hele leven gedoe met officiele papieren zoals diploma's en het invullen van formulieren, waar je dan je eerste naam voluit moet opgeven ipv je roepnaam.
    Dat is misschien met Sophie niet zo'n ramp, maar mijn eerste naam is echt niet grappig als je 16 bent en hij wordt door de aula geroepen bij een diploma uitreiking... :( (ik ga hem hier niet zeggen hoor! :) )

Helaas hebben mijn ouders dit bij mijn zusje wéér 'fout' gedaan...

20. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik heb gezegd niet mooi omdat ik elize als roepnaam niet leuk vindt.
    Lize vind ik een super roepnaam en ik zou de roepnaam als eerste naam doen, ik heb hetzelfde "probleem" als Yule.

(E)lize Sophie roepnaam Lize

Deel Deze Pagina