Sophie Elize? Met als roepnaam Elize Dit is waar mijn man en ik tot nu toe samen zijn gekomen, en ik vind het een lieve mooie naam. Alleen hou ik zelf eigenlijk van de iets kortere namen met een of twee lettergrepen. Dus ik wilde dan als roepnaam Lisa (Elisa) of Liz maar dat vind mijn man weer niet mooi En dus twijfel ik nog erg of ik er aan kan wennen hebben jullie nog tips om op nieuwe ideeen te komen? Is er bijvoorbeeld een site met namenlijstjes die al een beetje in categorieen zijn verdeeld ofzo? want dat vind ik nog het moeilijkste, dat je al die namen door moet spitten die er nog niet eens in de buurt komen..
Niet mooi... Of eigenlijk vind ik de namen nog best mooi maar waarom Sophie Elize en dan roepnaam Elize? Waarom dan niet Elize Sophie? Ik snap het niet.
Mijn man vind Sophie Elize mooier klinken dan Elize Sophie... maar ik ben het inderdaad wel een beetje met je eens dat de volgorde misschien ook beter andersom kan
haha wat droog, ik zat al met je te posten in dat andere topic, nu kwamen wij dit weekend ook weer terug op sophie wij zaten alleen met mila sophie of sophie mila. qua volgorde beiden geen idee , onze beeb heet nu weer even tijdelijk kroepoekje. vind elize ook heel mooi, maar elise net iets leuker!
wij hebben wel een beetje dezelfde smaak he! ik heb ook nog nooit zoveel topics geopend achter elkaar... echt moeilijk! Ik vind Mila Sophie echt heel leuk
Ik vind beide namen mooi, maar ik vind de volgorde verwarrend. Als Elize haar roepnaam wordt, zou ik er Elize Sophie van maken en niet andersom.
idem. en ik zou toch nog eens met je man op iets uit proberen te komen wat jullie alletwee leuk vinden. Want zo te horen ben jij hier niet helemaal happy mee en da's toch jammer.
Ik vind de namen apart heel erg mooi, maar samen vind ik ze niet zo leuk. Wel vind ik het met Sophie voorop leuker dan andersom!
Ik vind het juist mooier hoe het nu is, Sophie Elize! Echt leuke namen! Maar ik vind Elise (met een s dus) mooier dan Elize.
Zeker weten, bij officiele gebeurtenissen wordt je namelijk aangesproken met je eerste naam ... (ik vind de namen persoonlijk niet zo mooi, zou eerder gaan voor Lise idd, Mila vind ik wel prachtig!)
niet mijn keus qua namen (maar het wordt ook niet mijn kind!), maar ik zou de roepnaam zeker eerst doen. voor degene die Mila Sophie of Sophie Mila wilde doen: denk je ook even aan de initialen dan? M.S. (ernstige ziekte) of S.M. (hoef ik niet uit te leggen, toch? ). zou ik als -wat ouder- kind níet blij mee zijn....
is inderdaad zo, maar dan zouden er nog meer namen bij komen en de achternaam (zie mijn 4 voornamen topic probleem) en zou haar roepnaam wel mila worden. dus dan word het m. s. m. l. a.
Och, ik zou het geen probleem vinden om de tweede naam als roepnaam te doen. En ik vind Sophie Elize prachtig!
Mooi!... .... maar niet handig. Mijn roepnaam is ook niet mijn eerste naam en je hebt je hele leven gedoe met officiele papieren zoals diploma's en het invullen van formulieren, waar je dan je eerste naam voluit moet opgeven ipv je roepnaam. Dat is misschien met Sophie niet zo'n ramp, maar mijn eerste naam is echt niet grappig als je 16 bent en hij wordt door de aula geroepen bij een diploma uitreiking... (ik ga hem hier niet zeggen hoor! ) Helaas hebben mijn ouders dit bij mijn zusje wéér 'fout' gedaan...
Ik heb gezegd niet mooi omdat ik elize als roepnaam niet leuk vindt. Lize vind ik een super roepnaam en ik zou de roepnaam als eerste naam doen, ik heb hetzelfde "probleem" als Yule. (E)lize Sophie roepnaam Lize