Hallo allemaal, Ik ben nu 30 weken zwanger van ons tweede kindje, en ik zou graag eens zelf een luiertas willen maken. nou heb ik al een aantal google pogingen gewaagd, maar helaas zonder resultaat! Dus nu mijn vraag hier: hebben jullie naaipatronen van een luiertas, of soortgelijk iets? of in ieder geval tips om zoiets te maken. ik ben helemaal blanco op dit gebied, dus alle tips zijn welkom!! groetjes
hey, na snel even zoeken vond ik deze voor je (Lula Louise: Reversible Shoulder Bag Tutorial) maar heb totaal geen idee welke kant je uit wilt? Volgens mij zou je in deze wel vakjes naar keuze kunnen in naaien. Alvast véél succes
www.misslittle.nl Bijvoorbeeld: Sewingroom Miss Little - 04. Luiers en zo - 2. Luxe luiertassen Of: Sewingroom Miss Little - 12. Patronenservice - Patroon luiertas verzorgingstas Zij maakt echt superleuke dingen zelf; ook luiertassen. Ze verkoopt de patronen ook. Je kunt dan ook stof bestellen en binnenvoering. Er zijn meerdere opties mogelijk, als ik het zo zie. Ik ben niet zwanger, maar zodra ik dat ben dan vind ik dit geweldig!! Weet niet of dat jouw stijl is natuurlijk. Groetjes, Eevie
op de site van eloleo staan patronen: eloleo.blogspot.com je kunt dan doorlinken naar 100-en patronen, daarop staan links naar verschillende patronen van luiertassen. Veel patronen zijn wel engels. Succes!