baby niet gevoeld sinds gisteren avond

Discussion in 'Zwangerschap' started by mieke1981, Dec 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hoi het onderwerp zegt het al, ik heb mijn kleine al sinds gister avond niet gevoeld, normaal is die heel actief 's morgens en nu helemaal niks. Zou ik de vk bellen?

2. suusvdw

suusvdw Actief lid

Jun 25, 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Hoi Mieke,

ik zou inderdaad de verloskundige even bellen.
    Dan ben je zelf ook weer meer gerustgesteld.
    Ikzelf heb een angelsound, als ik dan twijfel dan luister ik even. Soms ik mijn kindje een paar dagen erg rustig, als ik het hartje hoor ben ik weer gerustgesteld.
    Maar je mag altijd bellen naar de verloskundige, vooral als je jezelf zorgen maakt. Ik zou het gewoon even doen.

gr Suzanne

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

BIj ongerustheid mag je toch ALTIJD je vk bellen...!

Wat nog wel eens wil helpen (heb ik ook gelezen) .... is op je linkse zij gaan liggen... ontspannen.... dan je buik even schudden... en dan even afwachten....

succes...
    xxmona

4. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik zou het nog even een uurtje of twee aankijken ofzo. voel die van mij de ene dag wat meet of minder. ben zelf ook niet zo heel ongerust. maar dat ben IK! als jij je er onzeker over voelt moet je gewoon bellen.

maar om je een voorbeeld te gevn. die van mij heb ik vanochtend ook nog maar 1 of twee keer een klein trapje voelen geven. terwijl die gister middag erg actief was. maar als je twijfelt idd gewoon bellen. daar zijn ze voor!

5. Meris

Meris Fanatiek lid

Jun 14, 2008
    3,355
    1
    0
    Ik zal er verder niet over uitwijden want dan wordt het weer zo'n drama verhaal, maar bel alsjeblieft gelijk als je twijfelt!

Waarschijnlijk is de kleine gewoon lekker aan het relaxen, maar dan ben je weer gerustgesteld.

6. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    nou, heb net jullie tips opgevolgd en hem eens flink geport en nu heb ik hem weer gevoeld, volgens mij ligt die nu anders en komt het daardoor.
    Thanks dames

7. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    En wat heb je gedaan meis? Mijn advies: gewoon bellen daar zijn ze namelijk voor en ze zeggen zelf ook liever een keer voor niets naja de rest kan je zelf invullen. Waarschijnlijk is die van jou gewoon lekker aan het bijkomen, hier ook soms drukker en dan weer minder maar gewoon ff bellen! suc6 en laat je nog even weten hoe het gegaan is?

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    gelukkig maar!

9. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

Jun 18, 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    ik zou ook bellen, maar soms helpt flink porren ook.
    Wie van jullie voelt de baby nu al, degenen die ook bijn 19 weken zijn? Die van mij is echt hyper soms en dit is mijn 1e...de VK was verbaasd dat ik hem nu al voel (sinds begin 17e week). Ik voel duidelijk plopjes enzo en kriebeltjes en vanmorgen lag ik in bad en keek ik naar mijn buik en zag hem een stukje omhoog komen waar de baby zit, echt zoooo schattig.
    Nee mijn darmen zijn het dus duidelijk niet, maar ik vroeg me af wie het ok zo vroeg had...

10. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    je Vk had je moeten waarschuwen dat zoiezo rond de 27e week je veel vruchtwater aanmaakt en je kindje dus minder voelt, een angelsound is dan erg handig en kan je meteen horen of het goed zit, volgens mijn VK is het heel normaal in de 27e week (verschil bij de een is het 26 de ander 28) gewoon even je VK bellen als je twijfelt....

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ja beeb is hier ook erg rustig.
    Ik voel d'r wel maar is erg rustig.
    Meer plopjes dan schopjes.
    De placenta ligt vooraan de groeit natuurlijk nog steeds dus dat dekentje zal wel dikker dan zijn eerst. ;)
    AS. is super handig nu. :)

12. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

Nov 14, 2007
    1,759
    0
    0
    Ik voel ons kindje ook wel eens een halve dag ofzo niet, maar zo erg is dat toch niet? Moet je je dan meteen al zorgen gaan maken? Ik heb ergens gelezen dat je in deze aantal weken je kind best een dag of meer niet kan voelen, dat was niet erg.

13. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

Sep 8, 2008
    334
    0
    0
    Bij 22 weken maakt het nog niet veel uit hoor. Bij 27/28 weken moet je het wel een aantal keer voelen per dag

Share This Page