HELP..wie had dit ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Passoatje, 26 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    Hoi meiden even een vraagje
    ik ging vanmiddag naar het toilet omdat ik daarbeneden iets voelde en bij het afvegen had ik bloed aan het wc papier hangen.
    toen nog 1 keertje geveegd en toen was het gestopt.
    en sindsdien geen bloed meer te bespeuren.
    is dit een miskraam?
    alvast bedankt voor de reacties.
    groetjes passoatje

2. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hey, ik heb ook 2 maal wat bruinverlies gehad rond die periode in de zwangerschap en ook 1 maal een heel klein beetje bloedverlies en alles gaat goed. Kan gewoon een gesprongen adertje zijn ofzo, zolang je geen krampen hebt is er niets aan de hand zeggen ze. Grtz

3. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Heb toen wel contact opgenomen met mijn gyn en ben toen op extra controle mogen komen.
    Zie trouwens net dat we van dezelfde streek zijn ;)

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    komt vaker voor dan je zou denken. hoeft geen miskraam te betekenen. als je je zorgen maak zou ik vk bellen...maar zie het wel vaker voorkomen.

5. Lentel

Lentel Actief lid

27 okt 2008
    100
    0
    0
    Nederland
    Hoi Passoatje

Ik had vorige week vrijdag voor de eerste x bloedverlies, in paniek heb ik mijn gyn gecontacteerd. Ik mocht direct op controle, omdat ik op dat moment vijf weken en vijf dagen zwanger was, konden ze nog niets zien op de echo, behalve dooierzak. De bloedwaarden toonden aan dat ik vijf weken en x dagen zwanger was. Ik moest platte rust aanhouden en dinsdag terug op controle komen.
    Dinsdag terug inwendige echo en het hartje bleek te kloppen (volgens echo was ik die dag zes weken en twee dagen zwanger)
    Ik heb nu wel twee weken platte rust voorgeschreven gekregen, dus daar ga ik me wel aan houden. Ondertussen heb ik soms nog bloedverlies, er zit geen logica in.
    Ik moet terug op controle 6 januari, hopelijk is het dan ook nog positief.
    Mijn gyne heeft me ook gezegd zeker mijn foliumzuur dagelijks te nemen.

Wanneer is je eerste afspraak met de gyne?
    Als je nog bloedverlies hebt, zou ik toch contact opnemen met gyne.

Liefs Lentel

Deel Deze Pagina