ziek overgeven 34 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bambie, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Voel me al een paar dagen niet helemaal lekker, slap hoofdpijn moe,
    Nu net echt verschrikkelijk over moeten geven, bed vol, douche vol (sorry onsmakelijk) maar geen koorts of zoiets, het enige wat me opvalt is het na het weken koud te hebben gehad ik het nu ontzettend warm heb!
    Ben echter niet aan de diaree ofzo dus denk zelf niet meteen aan buikgriep sterker ik kan zelfs vrij moeilijk voor de grote boodschap...
    Nu voel ik me alleen nog heel misselijk, en slap (logisch lijkt me na dit alles en het feit dat het midden in de nacht is)
    Moet ik hiermee nu ergens naar toe gaan bellen of gewoon ff afwachten?

2. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    bellen! baat het niet dan schaad het niet

3. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Zat te denken om te wachten tot dochter en vriend wakker zijn (vriendlief heeft ook niet best geslapen..) vraag me alleen af of dit nu zwangerschaps gerelateerd zou zijn, of gewoon vette pech,

4. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Het kan natuurlijk vette pech zijn, maar ook wellicht meer dan dat. Ik hoor dan liever de geruststellende woorden van iemand die er verstand van heeft denk ik!

Niet leuk he niet kunnen slapen, ik ga zo kijken of de kleine me nog wat slaap gunt. Sterkte! Ik hoop dat het gewoon een virusje is!

5. zwangernr2

zwangernr2 Fanatiek lid

21 okt 2012
    1.082
    0
    36
    Gewoon bellen idd.. Beter een keer teveel dan te weinig

6. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    VK bellen. Ik had iets soortgelijks bij mijn 1e en toen ben ik onder verdenking van zwangerschapsvergiftiging naar zkh gestuurd. Dat was het gelukkig niet ;), maar ze hebben er wel serieus naar gekeken. Ook een nachtje ter observatie moeten blijven omdat ik zo beroerd was zonder dat ze precies begrepen waarom. Uiteindelijk bleek het overigens oververmoeidheid te zijn. Na een paar dagen veel, heel veel slapen trok het weg en het bleef alleen maar weg als ik minstens 12-13 uur van de 24 sliep, anders kwam het terug.

Beterschap!

7. bambie

bambie Bekend lid

31 okt 2007
    878
    1
    0
    expert beheerder
    bilthoven
    Denk dat ik weet waar het vandaan is gekomen, gisteren bij mijn ouders geweest,
    En een glaasje ranja gedronken, daar zat dus aspartaam in....en daar ben ik dus allegisch vóór! Nu ff afwachten hoe het gaat, ziekenhuis wil wel dat ik het goed in de gaten hou, als er iets veranderd bellen dus, bedankt voor het meedenken!

8. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    ik hoop dat het dan dus aan de aspartaam gelegen heeft, hoofdpijn, misselijkheid vermoeidheid... Kun je je bloeddruk laten controlerne?

succes meid

Deel Deze Pagina