buikgriep

Discussion in 'Zwangerschap' started by elsie22, Mar 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sinds afgelopen vrijdag heb ik denk ik een buikgriepje te pakken, paar keer overgegeven en flink aan de diaree, vrijdag de hele dag en zaterdag en zondag was het over, maandag is het weer begonnen, kan het kwaad voor het kindje?

2. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    1,762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Ik heb net precies hetzelfde achter de rug! Van andere moeders en via internet lees ik dat het alleen voor jezelf vervelend is en niet voor het kindje. Morgenochtend heb ik weer een (4-wekelijks) checkje bij de verloskundige en dan zal ik het nog even vragen en je laten weten ok?

Beterschap!

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja het is idd echt vervelend! je voelt je zo slap.. wat ik ook heb is een rare smaak in mijn mond. maarja rustig aan doen en dan zal het wel over gaan!

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb het afgelopen dagen ook gehad, en gister heb ik alleen maar de hele dag in bed kunnen liggen,

het is niet gelukkig schadelijk voor de baby,hooguit vervelend voor jezelf.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik heb gister mijn eigen vk gebeld, en ze zei idd dat het geen kwaad kon alleen dat voor mijzelf vervelend is! nou dat is het zeker! ik word er zo moe en slap van, ik heb dan ook maar besloten om deze week gewoon lekker thuis te blijven! ff lekker niks en lekker uitrusten.
    morgenochtend even langs de huisarts om mijn hb te meten, kijken of ik daardoor ook zo moe ben, want moe ben ik al vanaf het begin van de zwangerschap.

6. Doosje77

Doosje77 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    1,762
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mijn verloskundige zei precies hetzelfde: jammer voor jezelf, maar je kindje heeft er geen last van. Denk koppel het nog even terug aan je.
    Beterschap en hopelijk voel je je snel wat fitter!

Share This Page