waar beweging kindje voelen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sunnyke, 18 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi,

ik heb hier al wel enkele berichtjes gepost, dus hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik weer met een vraagje kom :oops:
    Ik ben dus nu iets meer dan 19 weken ver, en voel sinds een paar dagen borrelinkjes helemaal onderaan mijn buik, zo ongeveer in het midden. Soms "plopt" het ook echt wat naar buiten... Nu ben ik me al de hele tijd aan het afvragen of dit het kindje is, of dat het mijn darmen zijn, maar ik kan me moeilijk voorstellen hoe mijn lichaam er nu vanbinnen uit ziet, qua ligging van baarmoeder t.o.v. darmen en zo :)
    Zelf dacht ik namelijk dat mijn darmen normaal gezien toch niet zo laag kunnen liggen (aan de kant van het schaambot), ofwel?
    Ik hoop gewoon heel erg dat ik mijn beebje voel! Het is ook wel mijn eerste, dus weet niet wat ik ervan mag/moet denken!

Alvast bedankt!
    Sunnyke

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Sunnyke,

ik denk dat hetinderdaad je kindje is dat je voelt. Je darmen worden namelijk met name naar de zijkant geduwd en je baarmoeder komt nu ongeveer tot onder je navel. Dus die kleine wordt al zo sterk dat het kan laten voelen dat het beweegt!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina