Baby niet meer voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jeluna, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik zit behoorlijk in de stress, voel eigenlijk vanaf 18 weken het kindje elke dag bewegen!
    Maar gisteren en vandaag helemaal niet meer, ben heel erg bang dat er iets niet goed is!
    Wie heeft dit nog meer meegemaakt en kan me een beetje geruststellen!

Groetjes :(

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dat is heel normaal. Hier heeft de verloskundige ook gezegd dat dat voor kan komen en ik me dan niet druk moet maken.
    De beeb heeft nu nog zoveel ruimte dat het heel goed kan dat hij bijvoorbeeld met zijn rug naar jou buikwand ligt, dan voel je niets. Het is niets om je druk te maken. Pas vanaf 27/28 weken hoor je de baby elke dag te voelen.
    Als je je echt druk maakt, kun je altijd even de verloskundige bellen zodat je even naar het hartje kunt luisteren!

3. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Hey,

Dank je wel voor de snelle reactie heb net de verloskundige gebeld en mag om 16.00 even langskomen om het hartje te luisteren!
    Lees ook overal wel dat je het niet elke dag hoeft te voelen, maar omdat ik het elke dag al heb gevoeld vanaf 18 weken maak ik met toch heel ongerust! Nu maar hopen op een mooi hartje!

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel herkenbaar meid
    ik voelde de kleine ook al heel vroeg en vaak en ineens niet meer
    maar gelukkig bleek alles goed te zijn
    en hoef je ze idd niet elke dag te voelen
    pas van 26/28 weken geloof ik
    ik hoop voor je dat alles goed is en je straks een mooi hartje te horen krijgt
    zodat je weer wat gerustgesteld bent.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik snap je stress! Ik voel ook vanaf 18 weken de baby dagelijks maar op sommige dagen is ie erg stil, heb dan wel nog geen een dag gehad dat ik niets voelde maar je wordt er toch erg onzeker van. Maar het kindje kan toevalig andersom liggen, of heeft gewoon een slaapdagje! Ik merk namelijk ook dat als ons kindje rustig is ik zelf die dagen ook erg moe ben, dus misschien dat dat ook betekent dat er weer een groeispurtje wordt doorgemaakt of iets anders.

probeer je niet teveel zorgen te maken, ik heb twee dagen geleden ons kindje ook wat minder gevoeld maar gisteravond was het weer de hele avond party, dus het zit vast goed bij je! Sterkte!

6. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Dank jullie wel meiden, heb weer wat meer vertrouwen gekregen! Laat jullie straks nog wel weten hoe het was bij de verloskundige!

7. Jeluna

Jeluna Bekend lid

27 aug 2008
    571
    0
    0
    Ik ben weer terug van de verloskundige, en het hartje klopte mooi!!!
    Alhoewel ik het kindje nog niet gevoeld heb ben ik weer helemaal gerustgesteld!! Beepje zal wel even een time out hebben!!

Groetjes een gerustgestelde mama in spe!!

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gelukkig maar! Nu op naar een mooie 20 weken echo!

9. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Gelukkig dat alles goed is.

Wat ook nog wel gebeurd is dat ze een groeispurtje hebben, dan laten ze zichzelf ook minder voelen.

10. UmmKais

UmmKais Actief lid

11 nov 2009
    316
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat alles goed is! Toch fijn dat je even langs mocht komen bij de vk, dan ben je toch gerustgesteld!

11. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Fijn dat alles goed was.

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007