Baby niet meer voelen?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama092013, 9 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ik mag dat ABSOLUUT NIET doen van de VK met de doptone zelf mijn kindje dan gaan zoeken...zij heeft het te vaak meegemaakt dat ouders gerust gesteld zijn en alsnog bleek het mis te zijn...

Mijn advies zou zijn... niet op een fora posten maar gelijk bellen met de VK... ik vind dat altijd wel knap cq apart dat sommige dames dat kunnen hier de ongerustheid melden en dan nog geen melding maken bij de VK ik zou dat niet kunnen... je kan beter 10 x voor niets zijn gegaan naar de VK dan 1 keer te laat...

2. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik lees dat je haar alweer gevoeld hebt, maar Wil toch nog even reageren.. ik zou bij twijfel altijd bellen! Ben zelf m'n kindje vorig jaar verloren tijdens de zwangerschap en dat wil je echt niet meemaken. Liever te vaak dan 1 keer te weinig inderdaad.

3. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    het word mij ook altijd op het hart gedrukt dat ik bij minder leven altijd bel en nooit zelf het hartje ga zoeken! hartje van de baby kan gewoon kloppen terwijl het met hem/haar toch echt niet goed kan gaan als je minder leven voelt. hierdoor gaat het helaas wel eens mis omdat ouders gerustgesteld zijn zodra ze het hartje hebben gehoord... altijd bellen!

4. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    :(:(:(:( Heb je de reacties gelezen voordat je dit postte?
    Er is hier niemand die wat over een doptone heeft gezegd en (bijna) iedereen sluit af met 'bel voor de zekerheid je VK' :(:(

5. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    op de eerste pagina staat het al. en het gaat er ook niet om of/hoeveel mensen het zeggen. het is een goedbedoeld advies omdat er in het verleden helaas baby's zijn overleden in de buik, en dat is iets waar niemand hier op zit te wachten neem ik aan.
    goedbedoeld..

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Typisch. Mijn verlos kwam bij termijn van 25w langs omdat ik minder/geen beweging voelde. Hun beleid is dat als het duidelijk anders is dan normaal dan komen ze langs. Maar goed ik had echt al een halve dag niets gevoeld en voelde normaal bijna continu wat...

7. Rianne86

Rianne86 Actief lid

11 jul 2011
    114
    1
    0
    BELLEN!!!!!! Mijn vk zegt altijd, beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig!!!!

Deel Deze Pagina