geverfd met terpetine

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door manda, 13 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manda

manda Bekend lid

17 nov 2009
    622
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hallo

Ik heb dit verhaal ook bij zwanger zijn gezet, maar vond het ook een fijn idee om het hier te zetten.

Ik zit op het moment een beetje in de rats. Wij hebben net een nieuw huis en zijn druk bezig met verven. Nu ben ik tussen de 8 en de 9 weken zwanger en nog niet iedereen weet dat ik zwanger ben. Vandaag kwam mijn opa helpen met schilderen en die goot een flinke lading terpetine in de grondverf. Ik schrok daar heel erg van omdat ik weet dat het schadelijk is voor mijn kindje. Heb toen ook verteld dat ik zwanger ben en daar niet mee mocht werken. Mijn opa is klusjesman en zei dat het niet echt schadelijk is zolang ik het huis goed ventileerde (alle ramen en deuren stonden open) en er niet elke dag mee werkten. Maar nu zit ik hier toch wel met een rot gevoel. Ik wil niet te overbezorgd zijn aangezien ze vroeger ook vanalles deden en kern gezonde kinderen op de wereld zetten, maar toch. Ik zal het mezelf nooit vergeven als er iets met mijn kindje gebeurd.

Hebben mensen hier ook met zo`n dilemma gezeten?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Je opa heeft gelijk,zolang je goed ventileert kan het echt geen kwaad.

Imke

Deel Deze Pagina