Ik ben nu bijna 16 weken maar ben niet meer voor uit te branden. ik heb vandaag alleen mijn huis gezogen en mijn badkamer gedaan, maar zie er zo tegen op om nog te strijken of afwas te doen ben zo moe, als ik klaar ben met de de badkamer en mijn huis gezogen ben ik al zo moe ben dat ik niet meer vooruit te branden ben, ik denk dan nog moet nog strijken moet nog was in de wasmachine doen pfffff, het komt er gewoon niet van. word snel duizilig.
Ik ben nu negen weken maar merk ook dat de moeheid begint toe te slaan. Voel me net een oud wijf, maar goed, het is maar even zo. Goed uitrusten en niet te veel doen. Eet je wel genoeg zodat je genoeg energie binnenkrijgt? Normaal heb ik nooit ergens suiker in maar nu neem ik nog wel eens een kop thee met suiker voor de energie. Groetjes Sukkie
Hoi, vervelend hè? Maar hoort er vaak wel bij. Belangrijk is om een paar dingen even uit te sluiten zoals tekort aan ijzer. Je verloskundige of huisarts kunnen je hiermee helpen. Is er lichamelijk niets aan de hand dan zal je het toch nog rustiger aan moeten doen Ik ben tot week 16 verschrikkelijk moe geweest en kon nog niet de helft van wat jij vandaag gedaan hebt... maar nu met 17 weken gaat het stukken beter. Succes!
Ik ken het gevoel ook. Heb op het moment zo weinig fut dat ik me een paar dagen in de ziektewet heb gegooit. Wilde vandaag ook wat in huis doen maar is gebleven bij wat was opvouwen. Zie als een berg op tegen het feit dat ik zo aardappelen moet schillen.
Er komt bij mij ook niets uit mijn handen hoor. Ten eerste slaap ik veel en ga ik vroeg naar bed omdat ik zo moe ben en ten tweede heb ik alleen maar zin om te lummelen . Gelukkig doet mijn mannetje best veel in huis . Met mijn ijzergehalte is niets mis, ben 2 weken geleden geprikt bij de vk en het was 9, een ijzergehalte van een vent zei de vk . Die zag ze niet vaak zo hoog. Nou ja ik neem het gewoon per dag hoor, ik werk, als ik zin heb nog een paar kleine klusjes en mijn energie komt heus wel weer een keertje terug!
IK ben nu 28 weken zwanger van de derde,en ik had het ook zo erg,vooral de eerste 3 maanden.Nu gaat t beter hoor! Het is ook niet niks,een kindje maken!
Ik heb het vanaf een week of 14 tot het einde gehad. Mede daardoor ben ik al met een week of 18 halve dagen gaan werken. Ik zou me er vooral niet druk om maken en voor zover het kan er gewoon aan toegeven. Mijn huishouden verslofte een beetje tijdens mijn zwangerschap, maar nu haal ik alles weer goed in. Er gebeurt van alles in je lichaam, dus is het ook niet zo gek dat je moe bent. Geniet ervan, voor je het weet is je kindje geboren. En ook al vind ik het geweldig om mijn meisje bij me te hebben, af en toe mis ik het zwanger zijn enorm. ( ondanks de vermoeidheid ) Groetjes Debby
Ik klaag verder nu ook nog niet hoor, ik geniet volop hoor en het klopt ook dat het zo voorbij is, toen mijn dochtertje uit mijn buik was, legde ik mijn handen automatice op mijn buik heel raar en miste de plopje en de schopjes, maar mijn vriend doet ook een hele hoop hoor maar soms voel ik mezelf schuldig, en dan zegt hij ook blijf maar zitten, dan denk ik ook klote dat je dan zo snel moe bent.
Bij mij precies zo. Ik ben verschrikkelijk moe. Gelukkig doet mijn man ook veel in het huishouden, anders zou het echt een megabende worden nu.
Tot 14 weken heb ik me echt moe gevoeld moest echt elke dag een uurtje of 2 slapen en nu begint het ook wel dat ik moe word, maar het is niet zo erg als in het begin, alleen ik kan nu heel moeilijk de trappen op en stofzuigen is moeilijk krijg ik rugpijn van.
Ik ben ook verschikkelik moe al moet ik wel zeggen dat ik van de week wel merk dat ik wat meer energie heb gekregen maar lig 's avond wel voor pampers op de bank en met veel geluk kan ik tot 8 uur me ogen open houden
Heb eigenlijk in het begin niet zoveel last van vermoeidheid gehad (gelukkig). Bij mij is het sinds vorige week begonnen. Echt drama! Er komt niets uit m'n handen, ben zo ontzettend moe! Raak er dan weer een beetje gefrustreerd van,voel mezelf zo nutteloos! Maar het is voor een goed doel en als het goed is nog 9 weekjes.. Succes allemaal! Groetjes Lotte
hier ook vandaag ook weer zon`n dag echt helemaal geen flikker gedaan vandaag.....niet best ik heb er wel last van maar bij vlagen dus niet elke dag maar ik kan er niet mee zitten na de bavalling gaat dat wel weer over
Ik heb t ook hoor. En als ik n dagje wat meer energie heb ineens dan werkt mn lijf tegen en heb ik veel banden pijn of spelen mn heupen en onderrug op. Maja we slaan ons er maar door heen. Vind deze zwangerschap stukke zwaarder als toen ik 23 was hoor. Ondanks dat ik toen iedere keer alles wat ik at er weer uit spuchde. Of dat nou de leeftijd is of gewoon domme pech met deze x zwanger zijn weet ik niet. Toch doe ik gelukkig nu meer als voor de 9ende week. Toen was ik gewoon de hele dag moe...stond op en klede me aan en voor ik benede was wilde ik alweer mn bed in zo gezegd. En was daarbij nog soms n dagje misselijk en duizelig. Dat is gelukkig niet meer zo. Maar zou soms best van rug of heupen willen ruilen met iemand....of gewoon de mijne in de kast leggen zodat ik hem niet voel