Fotos en filmpjes zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lelie0, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lelie0

lelie0 Lid

18 mrt 2013
    90
    0
    0
    Ik ben een vrouw met een kinderwens en ik kijk graag naar filmpjes en fotos van zwangerschap om er naar toe te kunnen leven en omdat ik het leuk vind om te zien. Op youtube heb ik een paar filmpjes kunnen vinden, maar ik zou er graag meer willen zien. Het liefst Nederlands en ik zou het ook leuk vinden om filmpjes te zien van iemand die de groei van het kind in filmpjes volgt. Op deze website bekijk ik ook fotos maar ook hier zou ik er meer van willen zien hihi. Heeft iemand tips of ideeën?

Alvast dankjulliewel.

Liefs lelie0

2. lelie0

lelie0 Lid

18 mrt 2013
    90
    0
    0
    ''
    ''

3. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Tja.. Ik denk dat je zat zal vinden al struin je het internet een beetje af ;)
    Op TLC hebben ze ook wel eens documentaires van vrouwen die bijv niet weten dat ze zwanger zijn of laatst zag ik er een van een verlamde vrouw die bewust zwanger was etc.

4. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    op youtube vind je het meeste in het engels denk ik...

Zoek maar eens op "pregnancy timelapse" Dat zijn foto-filmpjes van de groei van buiken. Daar hoef je geen engels voor te spreken ;)

Als engels wel oké is, zoek eens op "in the womb" dat was een docu van national geographic over de ontwikkeling van de baby in de baarmoeder, heel mooi gedaan.

Kijk alleen uit met te veel youtuben... Je kunt jezelf behoorlijk gek maken als jou wens nog niet vervult is, en je lang naar andere zwangere dames kijkt!

5. lelie0

lelie0 Lid

18 mrt 2013
    90
    0
    0
    Bedankt voor de reacties en tips:) Dat laatste is inderdaad een goede tip @firsttimemom. Dankjewel. Zeker gezien mijn situatie, door een auto ongeluk weet ik niet zeker of ik nog vruchtbaar ben.. maar mijn kinderwens is zoooo groot

Deel Deze Pagina