Toch zwanger ondanks "menstruatie"?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Esjes, 30 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esjes

Esjes Lid

30 aug 2012
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een mama van twee kindjes en daardoor (mede door het geven van borstvoeding) ben ik al lang (3,5 jaar) uit de wereld van menstruatie. Ik ken mijn lichaam wat dat betreft niet goed, want voor die 3,5 jaar slikte ik de pil.
    Nu Is bij mij alles weer op gang aan het komen. Maar heel mijn lichaam voelt zwanger. 4 weken geleden dacht ik ongesteld te worden, maar dit zette niet echt door. Een halve week heel licht. Twee weken later werd ik plots wel heftig ongesteld. Bijna een week lang, meerdere keren doorgelekt. Dus echt wel goed ongesteld.
    Nu werd ik vrijdag plots misselijk. En ik kon tot twee keer toe de lucht van frituur niet verdragen. Nu blijft ik met vlagen een beetje misselijk, maar niet meer zo veel.
    Ik dacht dat mijn lichaam een eisprong had en daar heftig op reageerde. Nu had ik vanmiddag plots ontzettend heftige buikpijn. En deze buikpijn heb ik slechts twee keer eerder meegemaakt, tijdens mijn vorige twee zwangerschappen...omdat ik dan door hormonen prikkelbare darmen krijg.
    Ik heb een zwangerschapstest gekocht, dus ik kan straks testen, maar ik ben gewoon even het spoor bijster en wil even van mij afschrijven. Als ik twee weken geleden ongesteld was dan heeft een test nu geen zin. Maar de symptomen die ik nu ervaar herken ik pas vanaf een zwangerschap van 6 weken en verder, maar dan klopt die menstruatie weer niet.
    Zouden mijn eisprong hormonen zo lang zo heftig kunnen zijn?

2. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Tja, toch testen, lichaam kan gekke dingen doen. Als de symptomen van zwangerschap komen test je sowieso posi, is de test negatief dan heb je iig duidelijkheid en kan je door.

Succes, laat je ons weten??:)

3. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Er zijn veel van dit soort topics. Overigens zijn die vrouwen zelden zwanger, dus ik zou ervan uitgaan dat je niet zwanger bent, tenzij de zwangerschapstest positief aangeeft. Succes!

4. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Wil je niet bang maken maar ik werd ongi en bleek wel zwanger te zijn en het was buitenbaarmoederlijk. Test gedaan voor ongi en die was negatief die dag kreeg ik mijn ongi voor 7 dagen ipv 4/5 en daarna drie dagen niet gevloeid. Daarna begon het lichte bloedverlies en met 5.6 weken heftige buikpijn aan een kant. Dusss hoop dat het dat niet is voor je... gewoon effe testen voor de zekerheid.

5. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Tja. Er zijn mensen die zwanger zijn en maandelijks een bloeding hebben. Maar de meeste mensen met jouw symptomen hebben nu gewoon een virus onder de leden.

6. Esjes

Esjes Lid

30 aug 2012
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net getest. Toch negatief. Dan reageert mijn lichaam nu wel heftig op mijn eisprong..
    Hopelijk is dit niet elke maand zo..

7. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Dat is wel rot als je lichaam zo heftig reageert hoop voor je dat dit eenmalig is soort van ontpillen en resetten van je lichaam zodat het weer weet hoe het moet!

8. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Esjes heel vervelend maar het lichaam zit raar in mekaar.

9. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik zou zeker door blijven testen, omdat het mogelijk te vroeg is. Als ts nu haar eisprong heeft of net erna dan kan ze pas over 1.5 week positief testen.

10. Esjes

Esjes Lid

30 aug 2012
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel. Oprecht.
    Bedankt dat jullie mijn twijfel serieus namen.
    Het antwoord dat als het echt symptomen waren dat ik dan ook kon testen was een fijne realisatie. Door dit antwoord heb ik besloten nu maar te testen en niet twee weken te wachten.
    Ook de waarschuwing mbt een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ga ik zeker onthouden en ik hou mijzelf in de gaten. En voor alle andere fijne, meelevende reacties, dank jullie wel.

11. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    Ts, jammer dat je niet zwanger bent maar je hebt nu iig duidelijkheid, veel succes met zwanger worden!

Deel Deze Pagina