Mijn dochter van net 3 is ontzettend lenig.Ook is ze erg druk.Ze is de hele dag bezig met vanalles en nog wat.Geen moment dat ze op haar kont zit. Nu willen we graag dat ze onder een sport gaat,maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.Ik kan gewoon niets vinden voor haar.Er is wel dansles,maar ik denk zelf dat er toch wel meer mogelijk moet zijn. Dus mijn vraag...weten jullie iets?Of wat doet jullie peutertje aan sport?
Dochter gaat vanaf januari op gym voor 3-4 jarigen. Nu kan ze wel op peutergym maar de tijd komt mij helaas niet uit. Verder heb je hier ook dans, heeft dochter 1 proefles gedaan maar vond het net voor de zomer niet leuk. En Zwemmen natuurlijk.
Peutergym is hier ook idd.Alleen een half jaar wachtlijst en per kind moet 1 ouder zijn.Ik heb een tweeling,dus dat gaat helaas niet.Dat had ik al met baby-zwemmen,had ik zo graag willen doen.Misschien dat ik dan toch maar eens voor dat dansen moet gaan kijken.
Peutergym (hier vanaf 2 jaar) en peuterzwemmen! Super leuk! Hier in het dorp het je ook judo voor peuters en yoga.
ik lees net op internet dat er ook peuterjudo is voor kinderen van 3 t/m 5 jaar die hyperactief, ongeconcentreerd of een gebrek aan zelfvertrouwen hebben.
hier is peuter gym en peuter ballet. had er graag heen gewild met me dochter maar helaas allemaal op van die tijden dat ik moet werken (smorgens)
Mijn jongens zitten op kleutergym en vinden dat super. Ze gaan iedere week ook zwemmen (maar dat is samen met mijn vriend) Ook voetballen, mijn schoonvader is trainer bij de jongste voetballertjes en op woensdagmiddag gaan ze altijd mee ook al zijn ze nog te jong. Meestal schoppen ze wat op de bal aan de zijkant van het veld.
Onze dochter van 3 zit op Disney dance, de eerste dansgroep van een lokale dansschool hier. Ze studeren van alles in elke week en aan het einde van het seizoen is er een grote voorstelling van alle groepen in de grote theaterzaal van de stad. Ze dansen op K3 liedjes enzo en het is een beetje aerobics achtig. Ze vind het onwijs leuk. Verder zit ze op guppyzwemmen op vrijdag. Charlie
Hoi, Peutergym is bij ons vanaf drie jaar en dan is het zonder ouders. Misschien kan je daarvoor kijken ipv ouder-kindgym. Groetjes Kim