Wie kan mij duidelijkheid geven, dan weet ik waar ik aan toe ben. Zal het de vk ook kunnen vragen, maar jullie weten ook zo veel. Vanavond heb ik pasta pesto gegeten en nu las ik dat je basilicum/ pesto zo veel mogelijk moet vermijden. Wat nu en waarom ver mijden?. Ik probeer me geen zorgen te ma ken want kan er nu niets meer aan doen, maar hoop door jullie te weten wat de gevolgen (kunnen) zijn. Hoop t snel van jullie te horen. Super Thanks
Op voedingscentrum Kun je er wat over vinden. Is geen ramp, maar je moet het niet te vaak eten. Zit een bepaald stofje in.
had er nog nooit van gehoord, je moet er niet teveel op letten want dan mag je denk ik niks eten tijdens je zwangerschap
Je mag het gewoon hebben, volgens mij is het pas schadelijk bij 10 kilo per dag... Niet teveel over nadenken, gewoon lekker eten.
Als je potten vol pesto gaat eten ja! Af en toe pesto of basilicum kan echt geen kwaad. Grappig dat we ons hele leven zonder vragen te stellen zoveel troep naar binnen werken (suiker, witmeel, zoetstoffen, smaakstoffen, kleurstoffen etc) maar als we zwanger zijn is zelfs een blaadje basilicum al verdacht!
Het is omdat ze zeggen dat het weeën op wekkend is . Haha dat is alles als je lichaam er klaar voor is maar als je lichaam en kindje er niet klaar voor is kan je 10 trossen basilicum eten en ondertussen 10 hoogtepunten krijgen maar dan heeft het weinig nut