Baby 3 maanden huilt in de ligbak.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Froetsel, 16 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Krijg haar niet stil soms als ik de klep naar beneden doen kan ze een beetje gluren maar al snel vind ze het genoeg geweest! Als ik haar dan uit de ligbak haal kijkt ze helemaal rond kortom ze wilt gluren.
    Maxi cosi is niet altijd een oplossing omdat ik geen maxi cosi slaapzak hèb
    En oh ja ze zet zich ook af tegen de stang van de stokke ( grote nadeel)
    Is dit normaal rond deze periode

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    OF haar laten liggen en gewoon even doorbijten of haar in een goede ergonomische draagzak doen. niet in de maxi cosi stoel. dit is een autostoel en niet bedoelt om een kind mee rond te gaan rijden. en daarbij zitten/hangen ze helemaal niet in een goede houding in een autostoel/maxi cosi. een baby hoort zoveel mogelijk plat op zn ruggetje te liggen en te kunnen bewegen ipv vast gesnoerd in 1 houding in een maxi cosi. maxi cosi stoel moet je zo min mogelijk doen (dus alleen in auto.) is helemaal niet goed voor rug en heupjes.

3. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Komt me heel bekend voor. Die bak was hier ook een drama. Ik zeg draagzak en met een maand of zes ombouwen naaar buggy en dan in de ligstand.

4. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Hier was de wagen ook geen favoriet. Zou een draagdoek of ergonomische draagzak kopen. Hier zit ze daar nog steeds iedere dag in.

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier heb ik de wagenbak misschien 5 keer gebruikt, voor 2 meiden!! Het was altijd huilen, vanaf het allereerste begin. Ik heb ze daarom de eerste zes maanden altijd gedragen in de draagzak als we naar buiten gingen. Vanaf het moment dat ze in de wandelwageninzet konden zitten was het probleem over. Ze wilden gewoon kijken, kijken, kijken ;)

6. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Probleem is m'n dochter vind de draagdoek helemaal niks!

En wat betreft maxi cosi heb de stokke die kan op zich op de lig stand

7. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    #7 Vlinder3, 16 apr 2013
    Laatst bewerkt: 16 apr 2013
    Hier ook drama in de ligbak, heb haar als we gingen wandelen in de maxicosi gezet omdat ze de draagzak ook niks vond....maxicosi kan hoor als ze er maar niet te lang inzit. In de auto zitten ze er ook in dus even wandelen kan ook geen kwaad lijkt me....bij mij adviseerde het cb, de ha en de kinderartsnhet im haar in de maxicosi te zetten.

Ik had geen voetenzak, ik stopte haar in met een dekentje.

8. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    En een speeltje of iets ophangen? Of bijv het matrasje iets schuin leggen met een handdoek eronder zodat ze iets meer kan zien?

9. 2jees

2jees Niet meer actief

Kun je er toch een deken over leggen, hier nooit voetenzakken gehad!

10. Delta

Delta Niet meer actief

We hebben heel veel de bondolino gebruikt, voor kleine stukjes de maxi cosi. En met 4.5 zo toch de buggy omgebouwd.. We hebben de bugaboo, en dan op lig stand. Maar gebruikte toch veel de bondolino.

11. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Haha ik zie dit topic nu pas. Ik heb net een topic geopend dat mijn dochter de ligbak niet meer uit wil. Nu moet ik zeggen dat dit niet altijd zo soepeltjes is gegaan. Ik voerde de wandelingen steeds meer op en heb haar zo geleidelijk aan aan de reiswieg laten wennen. Het zou ook gewoon een persoonlijke voorkeur kunnen zijn hoor want mijn meisje moet niks weten van de buggy. In dat geval sluit ik me bij de andere commentaren aan, een draagdoek/zak.

12. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Mijn zoontje vond het ook helemaal niks in de ligbak.
    Hij heeft er na zijn geboorte een week in geslapen op onze slaapkamer, en is toen naar zijn eigen ledikantje verhuist.
    We hebben een paar keer geprobeerd te wandelen met de ligbak maar hij krijste werkelijk alles bij elkaar.
    Vanaf dat mement hebben wij hem niet meer gebruikt.
    Als wij gingen wandelen deden we dat met de maxicosi, daar vond/vind hij het heerlijk in hij viel dan gelijk in slaap.

13. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Mijn zoontje wilde ook veel rondkijken met die leeftijd, ik heb hem van 3 tot 4.5 maand in de maxicosi gedaan. Zolang je er geen uren mee rondloopt is het geen probleem hoor. Vanaf 4.5 maand heb ik hem in het zitgedeelte van de joolz gedaan.

14. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Hier hetzelfde probleem gehad en ook de maxicosi gebruikt... Zal allemaal wel dat het slecht is voor de baby, maar je gaat ook niet met een huilend kind over straat toch? (als een draagzak ook niet werkt) Als je geen ellenlange stukken wandelt zie ik echt geen probleem hoor!

Deel Deze Pagina