Zoals de titel al zegt: wanneer lachte jouw kindje voor het eerst bewust naar je? Ben best nieuwschierig namelijk Volgens mij is ons manneke daar heel vroeg mee, namelijk toen hij 2 weken oud was. Hij lacht ook als hij heel moe is, maar dit doet hij meer in zijn slaap volgens mij. Hier een fotootje toen hij 2 weken 2 dagen was.
ik schat ook dat het bewust rond de 5 weken was, daarvoor waren het meer grimassen denk ik en ik zijn slaap ook vaak
Mijn zoontje was bijna 4 weken oud toen hij voor het eerst echt lachte. Daarvoor waren het meer glimlachen. Hij lachte voor het eerst echt naar mijn vriend en ik zat echt met tranen in mijn ogen . Zo'n mooi moment!
Mijn eerste 3 rond anderhalve maand en mijn jongste sinds 7 april, als je tegen dr kletst! Ze is vandaag 4 weken, dus 3 weken was ze!
Hier met 4 weken met geluid.. We zaten met zijn 3tjes op de bank en.mijn man en.ik moesten ergens om lachen en hij lachte ineens mee.. Zo schattig Vandaag voor t eerst beetje soort van de slappe lach.
Met een week of 6 kreeg papa pardoes een uitgebreide lach-sessie! Vanaf een week of 8 is het hek van de dam... lachen, lachen, lachen en dan vooral tijdens de nachtvoeding. Nachtelijke feestjes dus hier!
*Smeltttttttttttttttttttt* Dat zouden bij mij heeeeeeeeeel lange nachten worden, ik legde dat lachende prulleke nooit meer in bed. Wat lief.