Ik ben nou 2 x met mijn meisje naar de osteo geweest, De 1e keer heb ik hem maar gevraagd wat hij deed aangezien ik helemaal geen beweging zag in zijn handen. Hij vertelde dat hij hele kleine korte voorzichtige rukjes gaf met zijn vingers Maar hoe goed ik ook kijk ik zie niets ... Hoe hebben jullie dat ervaren?Zagen jullie wel wat?
Ik heb ook niet kunnen zien wat een osteo doet... heb er wel op zitten letten. Mijn zoon werd erg rustig toen de osteo bezig was met hem, maar wat de osteo precies doet mijn zijn handen...??? geen idee Maar het heeft wel geholpen hier! en das het belangerijkste
Hoevaak ben je geweest? Na de 1e behandeling had ik het idee dat het beter ging met mijn meisje. Maar dinsdag de 2e behandeling gehad en het is echt weer extreem met dr
Ik ben 2x geweest, mijn zoon kon niet zelf poepen vanaf de geboorte tot 2 maanden. Heel sneu en CB en huisarts luisterden niet naar mij. Na de 1e keer bij osteo zag ik geen verschil en na de 2e keer ook direct nog niet. Maar na 2weken na de 2e behandeling kon hij eindelijk zelf poepen!!! (ik heb staan juichen bij zijn 1e poepluier!!! ) En sindsdien gaat dit prima. Ik hoor wel vaker dat je eerst nog geen resultaat ziet, en dat het zelfs erger kan worden na de behandeling en dat je pas na een tijdje het resultaat gaat zien wanneer je bij de osteo bent geweest. Bij mijn zoon was dit 2 weken later... ik hoop dat het bij jou en je dochter ook gaat helpen!!!
mijn schoonzus is osteopaat en inderdaad je ziet er niet veel van maar als ze het bij jou doet voel je het wel. Hele kleine drukpuntjes en daarna echt verlichting! Echt een aanrader dus. Lotte is trouwens 4 keer geweest en toen waren haar klachten over. Haar eerste wervel zat niet goed
Ik heb zelf die behandeling op mijn nek ook gehad en onze osteopaat doet niks met rukjes ofzo, maar oefent gewoon druk uit op bepaalde punten en dat geeft echt verlichting!
Zou het echt niet weten wat mijn osteopaat heeft gedaan, maar werken doet het!! Mijn zoon is nu 3 keer geweest en inmiddels zijn we zover met de afplatting van zijn hoofdje dat hij van zeker een helmpje naar twijfelachtig is gegaan, zo gaat hij vooruit! Nog 5 weken dan moeten we naar het ziekenhuis om het op te laten meten, dus ben benieuwd!