Druk op buik...?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Britt2014, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britt2014

Britt2014 Actief lid

12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Hoi iedereen

Vraagje...
    Ik ben zo ongeveer 2,5 week giga aan het hoesten. Echt vanuit m'n tenen. Heb ook koorts gehad daarbij. Heb erg veel harde buiken en buikpijn gehad afgelopen weken. Nu heb ik als ik hoest een heel erg drukkend gespannen gevoel in mijn onderbuik met daarbij steken helemaal onderin mijn buik. Ook als ik opsta neemt de druk toe. Nu op het moment ook buikkrampen waarvan ik niet weet of het mijn baarmoeder is of dat m'n darmen rommelen. Een paar uur geleden moest ik hoesten waardoor ik een soort plopje/knapje voelde maar er gebeurde verder niks. En als ik opsta Vd bank of wat dan ook heb ik soms vervelende steken soorten 'in' mijn vagina.
    Huisarts heeft inmiddels tegen het hoesten een kuurtje voorgeschreven. Heb twee weken geleden vk gebeld ivm de buikpijn maar deze zei ff afwachten. Hierna trok het ook weg en is er geen actie ondernomen.

Is dit een teken van iets? Heeft iemand hier ervaring mee?

2. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Waarschijnlijk buikpijn van het vele hoesten.. En misschien is de baby aan het indalen? Wat je omschrijft past goed bij indalingspijn

3. Britt2014

Britt2014 Actief lid

12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Ben bang als ik zo hard hoest dat m'n vliezen spontaan breken zoveel druk voel ik :p maar kan het hoesten niet onderdrukken

4. jipje

jipje Fanatiek lid

9 feb 2011
    1.452
    96
    48
    Haha, die zullen niet zomaar breken denk ik ;) en anders de vk bellen als je er erg onzeker over bent?

5. Britt2014

Britt2014 Actief lid

12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag

Ik zit mezelf ook alleen maar gek te maken daarmee. ;) moet vrijdag naar de gynaecoloog dus daar vraag ik het wel even na.

6. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk door het hoesten hoor. Waarschijnlijk voel je je buikspieren e.d. heb dat ook wel eens gehad.

Die steken in schaamstreek kan wel indalingspijn zijn, dat heb ik ook momenteel. En als je je er niet fijn over voelt, gewoon even navragen en een keer extra bellen. :)

Deel Deze Pagina