Ik ben nu 36 weken zwanger en de baby is nog niet ingedaald. Ligt wel met het hoofdje naar beneden voor de 'uitgang'. Betekent dat dan automatisch dat de bevalling voorlopig nog op zich laat wachten? Of zijn er ook moeders die voor de 40 weken bevallen zijn terwijl hun kindje niet ingedaald was?
Hier een kindje dat met 41 weken nog niet was ingedaald. Ook geen klachten die een aankomende bevalling aantoonden.. De dag erna had ik om half 1 's middags mijn kleintje in mijn armen!! De bevalling ging ook vrij vlot, niet dat ik extra uren nodig had mijn kleintje nog naar beneden te duwen ofzo..
Hier ook een beebje die niet was ingedaald. Ben bevallen met 38 weken en 5 dagen. Paste niet door mn bekken.. vandaar dat hij dus ook niet ingedaald was..dus dat liep uit op een keizersnee
Dan voeg ik even toe dat mijn kleintje ook een flink hoofd had (en heeft), en dus ook moeite had om er uit te komen. Hij moest er snel uit omdat hij zijn hartslag af en toe nogal terugliep, dus hij heeft wat hulp van de vacuumpomp gehad
Mijn zoontje was ook niet ingedaald en ben uiteindelijk met 42 weken ingeleid.Ook een keizersnede geworden omdat zijn hoofdje te groot was voor mijn bekken.
Jenna is pas tijdens de bevalling ingedaald, ik ben met 41 weken bevallen maar het zegt niets, want onze Jenna was er in 50 minuten, en 4 minuten persen mochten je vliezen breken moet je er wel aan denken dat je plat gaat liggen, maar dat heeft je vk je vast wel verteld.
Die van mij ook niet hoor, vorige zwangerschap pas met een week of 38, beviel in week 39. En nu weer niet, ligt wel wat lager naar beneden, maar is nog niet echt ingedaald. Ik maak me weinig zorgen, er zijn zelfs genoeg baby's die pas indalen tijdens de bevalling zelf.
Mijn beeb is nog steeds niet ingedaald en ook geen tekenen van een naderende bevalling ik ben morgen 41w. Hij ligt wel al 5 weken met z'n koppie naar beneden, maar daalt maar niet in.
hier ook nog niets bijna 36 weken (morgen) en nog geen indaling (wel wat steken de laatste paar dagen, dus mss nu wel het begin ervan) xxx
Yep, hier ook een. Pas toen mijn vliezen braken, schoot ie mijn bekken in, net of ie erin gezogen werd, haha
Hier was mijn dochter met 36 weken ook nog niet goed ingedaald. Lag wel mooi voor de uitgang, maar nog niet diep ofzo. Ging wel elke week wat dieper liggen. Bevallen met 39+1