Hallo mensen, Ik ben nu bijna 9 weken zwanger en zie mijn buik al naar voren komen. Het lijkt me nog zo vroeg! Wanneer begonnen jullie wat te zien? Groetjes!
Een echt zwangerschapsbuikje kwam bij mij rond een week of 16. Daarvoor leek het alsof ik was aangekomen.
Bij mij begin je ook al wat te zien moet echt opletten met wat ik aantrek maar dit Is dan ook niet mijn eerste zwangerschap
Hier de 2e, maar nog steeds bescheiden met 19 weken. Maar bij de eerste ook geen grote buik, ondanks dat het bij mij niet strak is en ik overgewicht heb. Draag meer in de breedte denk ik. Is per persoon verschillend, groot, klein en wanneer het komt.
Bij eerste zwangerschap moest ik met 6 weken al zwangerschapsbroeken aan, hou m'n hart vast bij de tweede straks eventueel Al hoewel ik weet dat het in het begin niet echt een zwangerbuikje is had ik al wel echt een mooi bolletje en leek ik niet "gewoon" dik Ik had mazzel dat het najaar was en dat ik lange/losse dingen aan kon met sjaals erover heen! Ik had echt moeite met verbergen die eerste 12 weken.
verschilt heel erg per persoon. bij mij begon je echt wat te zien bij 18 weken. ik hoor wel eens van vrouwen dat ze bijna geen buik hebben zelfs vlak voor de bevalling niet, ik snap écht niet hoe dat kan. waar laat je dat kind dan?
Ik sla even mijn buikfoto's er op na... "Ergens" tussen de 16e en 20e week (daar in tussen heb ik geen foto's gemaakt) En daarna gaat het ineens best hard!...
In het begin heb je last van een zogeheten 'darmenbuik'. Je darmen reageren op alle hormonen en dat is ook te zien. Pas vanaf een week of 12 komt je baarmoeder boven je schaambeen uit. Vanaf dan kan je dat dus gaan zien.
bij mij gelijk en nu ook een mega buik dat is bij iedereen anders hoor ligt aan of je slappe of stevige buikspieren heb bij slappe eerder dan bij stevige getrainde buikspieren
Ik jn t begin ook een darmenbuikje. Het echte groeien begon pas 2 weekjes geleden met 17/18 weken. Maar nu is het ool echt n buikje aan het worden
Bij eerste met 12 wk (keizersnede) Bij tweede met 8 wk (tot 16wk gedragen) Bij deerde met 4 wk Het lijkt nu dat ik 4mnd zeker zwanger bent echt
Bij de eerste rond 20/21 weken. Bij de tweede rond 18 weken. Maar verschilt heel erg per persoon. Leuk toch juist. Dat het al zo vroeg begint!
Wat een verschil Annick Ik ben ook wel nieuwsgierig inderdaad de een zegt jij bent zo dun, dat duurt lang, anderzijds denk dat juist die contouren sneller opvallen, maar onder winterkleding niet. Voor alsnog is mijn buik platter dan plat van al dat gespuug.
Bij de eerste begon je pas rond week 22 (eindelijk) wat te zien. Dit keer had ik vanaf week 7 alweer een zws broek aan en zag je in week 9 al duidelijk een buik! De buik die ik nu heb (18 weken) had ik de vorige keer 'pas' rond 28 weken)
Ik ben van nature slank/ heb een gespierde buik. En bij mij begint het sinds vorige week een beetje te groeien. 'S ochtends klein bolletje en 's avonds iets groter. 1e kindje ook
Ik ben zwanger van ons 1e kindje. Baarmoeder ligt hoger dan gemiddeld dus heb al een week of 2 echt een zwanger buikje (met 12 weken begonnen dus) Ben niet veel boller dan in de eerste weken met m'n darmenbuikje haha al is dit echt duidelijk een ander buikje!