Ben vandaag 22 weken en 4 dagen.. In de goede hoop vanmorgen naar de 24 weken controle... Ik voelde me al vreemd en dacht dat ik haar minder tot niet voelde maar wilde niet geloven dat het zo mis kon zijn. Ik gaf dit aan bij de verloskundige en zij wilde even luisteren naar haar hartje.... Deze kon ze niet vinden.... Het zakte me al in me schoenen... Toch uiteindelijk een echo gekregen en haar hartje deed niks meer...! Vruchtwater was nog hartstikke mooi en het zal dus echt net gebeurd zijn! Mijn wereld is ingestort op dit moment en de echokamer was te klein... Iedereen die me liefhebben kwamen het ziekenhuis binnen gerend en kwamen voor steun... Morgen voor een laatste definitieve echo naar het ziekenhuis en krijg meteen een pil om de hormonen tegen te gaan... Maandag is de dag dat de bevalling word ingeleid en we ons dochtertje kunnen vasthouden... 29-12-2013 zal ik altijd blijven herinneren als de uitgerekende dag die niet meer kwam Mijn dochter is grote zus maar het baby'tje komt niet meer terwijl ze zich hier zo op verheugd had! Ik kan alleen nog maar janken en janken, bedenken wat er fout heeft kunnen gaan en of iets mijn fout is geweest!!! Wat voel ik me machteloos!! Vriendlief is kapot, ouders kapot, schoonouders kapot. En ik kan straks mijn dochtertje vertellen als ze uit school is dat de baby niet meer leeft..... Ik weet het gewoon even niet meer en zie zo ontzettend op tegen maandag! Ik weet dat de bevalling op gang moet komen maar toch wil ik dit niet!! Dit is ons kindje!! Onze trots!! Onze liefde!! Het mocht niet zo zijn!!
Jeetje meid wat heftig! Wat vind ik dit vreselijk voor jullie en met name ook voor jou. Heb het ontzettend met je te doen. Wat raar dat het ineens zo is gegaan Heel veel sterkte!
Jeetje wat vreselijk! Ik heb nog berichtjes gelezen met je angst over dat er iets niet goed zat en nu ben je zo in een nachtmerrie beland. Wat erg... ik weet niet wat ik moet zeggen. Heel, heel veel sterkte. Dikke knufel
heb er geen woorden voor. voor jou en je gezin en ieder ander die op deze baby wachtte heel veel sterkte. dikke knuffel
jeetje meis.... ik heb hier geen woorden voor. verschrikkelijk zeg! ik wil je heel erg veel sterkte en kracht toewensen om door deze moeilijke tijd heen te komen. hopelijk kun je in de toekomst alles een plekje geven
Jeetje ik ben helemaal in shock.. Wat een verschrikkelijk nieuws meid! Ik wil jou & je familie ontzettend veel sterkte wensen, zo oneerlijk!