Nou ja, onderwerp van topic zegt het al... -Ik heb mijn voetenbubbel-bad tevoorschijn gehaald en laat daar lekker mijn(opgezwollen & vermoeide)voetjes 20-30 minuten in relaxen. Waarna ik ze helemaal insmeer met mentho10-creme Oja, met en een ijsje of lekker ijskoud glas drinken in de hand! -"Fout" boek gekocht bij de supermarkt; zomer-special van harlequin, met 3 (overdreven) romantische verhalen Hoef je lekker niet bij na te denken... -S'middags verplicht op de bank liggen en om half 4 een keer wakker worden -Waterijsjes eten
* een kinderbadje met water incl ijsklontjes voor mn opgezette voetjes * lekker veel fruit eten * slapen wanneer ik wil * boeken lezen * dvds kijken * online shoppen oftewel mezelf niks verplichten en lekker luieren
Ik ben naar de pedicure geweest Ik zit vaak met m'n voetjes in heerlijk koud water s'Middags een tukkie doen En heel soms slurp ik stiekem aan een milkshake, is verboden i.v.m zwangerschapssuiker....maar met die hitte wil ik ook wel eens wat verfrissends i.p.v alleen maar suikervrije limonade of ice thee zero
Beetje wat in het huishouden doen, lekker luieren en genieten, met de tablet heerlijk in de achtertuin zitten, middagdutje doen, tussen het gezonde eten door mijn lekkere trek stillen, wat afspreken met vriendinnen / vrienden die ook vrij zijn, etc... Eigenlijk alles wat ik leuk vind. Relax and take it easy