Goedemorgen, Ik ben op zoek naar ervaringen en tips. Zoals veel zwangere vrouwen heb ik last van het vena cava syndroom. Ik heb hier vooral last van als ik op m'n rug lig en als ik op de bank wat achterover zit. Sinds afgelopen week heb ik het echter ook tijdens het autorijden. Vrijdag toen ik onze dochter had opgehaald, moest ik de auto aan de kant zetten omdat ik helemaal naar werd. Duizelig, zweet brak me uit, zwarte vlekken voor m'n ogen e.d. Wie had hier ook last van tijdens het autorijden en hoe heb je dit verholpen? Ben benieuwd of het te ondervangen is. Alvast bedankt voor het meedenken!
Wat vervelend meid! Ik had er bij de tweede ook last van, wij hebben toen een andere auto gekocht haha, zat al in de planning hoor! Maar het hielp wel dat de nieuwe auto hoger op z'n wielen stond, je zit dan wat meer rechtop ipv onderuit gezakt. Hoe rechterop hoe beter, ik zou niet weten wat je er verder nog aan zou kunnen doen. Succes!
Ja erg irritant vind ik het! Hahaha, een andere auto staat niet op de planning, helaas Misschien een kussen in m'n rug en onder m'n billen ofzo. Ga het woensdag wel ff aan de vk vragen. Maar hoopte dat iemand hier DE tip had, haha. Dank je!