harde buiken, af en toe menstruatie pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lederi62, 2 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lederi62

lederi62 Actief lid

10 dec 2012
    150
    0
    0
    Ik heb al een aantal dagen constant een harde buik, het doet geen pijn maar ik denk er de hele tijd aan, heb daarbij af en toe ook last van menstruatiepijn.

de kleine beeb is niet heel bewegelijk , maar dat komt denk ik door de tijd van de zwangerschap.

Kan dit het begin van de bevalling zijn? is het misschien verstandig om de verloskundige te bellen?

Stel dat er nou niks aan de hand is voel ik me zo lullig..

Wat kan ik het beste doen ? en wat denken jullie wat het is?

2. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Ik denk dat je het beste gewoon de verloskundige kan bellen. Zij kan je gerust stellen. Misschien dat ze even bij je langs komt, of dat je langs moet komen op de praktijk.

3. lederi62

lederi62 Actief lid

10 dec 2012
    150
    0
    0
    Stel dat er niks aan de hand is, voel ik me zo ontzettend lullig.

klinkt raar hoor, maar lijkt een beetje of ik mijn baarmoedermond voel, met een klein beetje buikpijn onderin..

4. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Daar is de verloskundige voor. Menstruatiepijn af en toe is normaal op dit termijn. Voortdurend een harde buik is niet goed en daarvoor kan je altijd bellen. Niet lullig over voelen, het is haar werk en daar hoort het gewoon bij.

5. missiemaartje

missiemaartje Fanatiek lid

6 jun 2011
    2.986
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon bellen meid, daar zijn ze voor. Da's echt niet erg!

Hier ook menstruatie pijn etc, maar bij mij is er wel vanalles gaande (al 4 x in het ziekenhuis gelegen ivm vroegtijdige weeen). Dus het kan zeker wel het begin zijn!

6. lederi62

lederi62 Actief lid

10 dec 2012
    150
    0
    0
    Heb de verloskundige niet gebeld, maar even aangekeken. Nu ben ik de slijmprop verloren.

Gelukkig is het maar rommelen :)

7. bijoux

bijoux Fanatiek lid

14 jun 2011
    1.237
    0
    0
    momenteel thuis , mijn man heeft een stucadoorsbed
    regio breda
    toch bellen , helemaal na het verliezen van je slijmprop en je zwangerschapsduur.....

Deel Deze Pagina