Baby nr 4!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Nina Sanders, 13 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxinelichtjes

    Waxinelichtjes Fanatiek lid

    22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd wat ontzettend leuk!!!!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nogmaals gefeliciteerd lieverd!
    Enneh ik dacht ook dat ik alleen meisjes kon baren, maar nu toch een jongen:D
    Wie weet is dit wel een lief meisje ;)
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.770
    4.734
    113
    Vrouw
    Wat leuk! Gefeliciteerd!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  4. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.113
    2.002
    113
    Wauuuw wat ontzettend leuk! :) volgens mij zag ik een tijdje terug nog bericht dat je twijfelde over een vierde. Zo leuk om dit nu te zien :)! hele fijne zwangerschap gewenst :) en ben benieuwd of het weer een jongetje krijgt. <3
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. Droompje123

    Droompje123 Bekend lid

    28 okt 2020
    670
    725
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Super leuk!

    Lijkt me wel serieus pittig een baby van 6 maanden en weer zwanger! Ook met tillen enzo. Maar dat heb je bij de tweede natuurlijk ookal gehad. Wel echt geweldig dat het jullie zo gegund is dat als je denkt we zien het wel, dat het dan zo snel raak is, haha.

    Ik zat van de week ook na te denken over wat voor leeftijdsverschil me mooi lijkt blabla, en toen had ik buikgriep vorige week, súper misselijk, toen wist ik gelijk weer hoe ik me 3 maanden lang gevoeld heb en dat dat echt wel pittig was, dus nog maar even niet haha.
     
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja dat klopt. O en mini O schelen 2j en 3 mnd en het scheelde dat O toen al kon lopen. Toen ik zwanger raakte van baby M, toen kon mini O ook nog net niet lopen en dat was wel even pittig ja. Ik kan wel zeggen dat het ook wel went hoor. En we waren ivm Covid natuurlijk thuis dus ik heb mijn man op een gegeven moment gewoon laten tillen zodat ik mijn rug wat kon sparen. Nu gaat het wel anders zijn. Baby M is pas 6 maanden deze week dus dat wordt flink tillen. Maar ook nu geldt: ik ben inmiddels best wat tilwerk gewend en mocht het zwaar worden dan probeer ik gewoon man meer te laten tillen. En kindjes opfrissen en klaar maken voor bed kan ik ook gerust beneden doen. Daar komen we wel uit.

    Ik vind het bizar om te realiseren dat baby M en de baby straks nog 7 maanden samen op de babygroep zitten waarschijnlijk op de opvang :o::o::o:
     
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja je kunt het ook niet altijd helemaal plannen. Baby M was niet gepland en echt een toevalstreffer. En nu hadden we heel recentelijk tegen elkaar gezegd dat áls we er nog voor wilden gaan, we niet te lang wilden wachten want ik zie het zeker als een groot voordeel dat we er nu echt nog zó midden in zitten. Ik bedoel, M gaat volledig mee met het ritme van de rest en doordat er weinig leeftijdsverschil zit tussen mini O en baby M hebben we de komst van de 3e ook nooit als heftig ervaren. Die doen we er echt gewoon bij op het moment. Of je dan 3 of 4 kleintjes hebt, zou het dan zó veel verschil maken? Ja heus wel iets natuurlijk, maar laten we zeggen dat we al gewend zijn aan drukte (3 jongens!), veel was, jezelf even op de laatste plaats zetten en de 'aan' modus. Daarom heb ik ook zoiets van 'als ik over een aantal jaren uit de luiers ben, dan is die fase voor mij ook echt voorbij en wil ik er niet meer naar terug'. Dat het dus echt direct raak zou zijn hadden we nooit verwacht (de eerste 2 zijn mbv vruchtbaarheidsbehandelingen gekomen). We zien het wel echt als een zegen. Zal best weer wennen zijn om in het begin onze draai te vinden, maar dat mag ook en is niet erg. Ben echt zo benieuwd hoe het straks zal zijn! En wat als dit een dochter wordt joh? :o: In mijn hoofd bestaat dat helemaal niet hahaha.

    Ik heb me alle andere zwangerschappen ook goed gevoeld dus hopelijk is dat nu weer zo. Tot nu toe heb ik 3 gelijke zwangerschappen gehad ongeveer. Hopelijk nu ook weer.
     
  8. Hemeltjelief

    Hemeltjelief VIP lid

    23 mrt 2020
    12.936
    1.183
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd!
    Die had ik zo snel niet zien aan komen.
    Super❤️❤️
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  9. zwaaistaart

    zwaaistaart Fanatiek lid

    23 jan 2011
    2.296
    926
    113
    Vrouw
    Super leuk!!! Gefeliciteerd!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  10. Fennec

    Fennec Fanatiek lid

    30 dec 2016
    2.480
    2.972
    113
    ICT-er bij overheid
    Van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat het wederom gelukt is.




    Ik hoop voor je dat het er eentje is en niet meer, zoals bij ons, haha.
     
    Lies1611 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. Amona

    Amona Fanatiek lid

    23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Topics v 4e kindjes trekken me natuurlijk altijd enorm aan! Gestart door...moest even twee x kijken!? Haha herinner me nog dat je net bevallen was toen ik zwanger 'terug' kwam op het forum.

    Onze oudste 2 schelen ook maar 15 maanden :D van harte gefeliciteerd! En ik wens je een voorspoedige zwangerschap!

    Hier trouwens een 4e jongen :cool::D
     
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik hoop voor je dat het er eentje is en niet meer, zoals bij ons, haha. @Fennec

    :eek:
     
    Fennec vindt dit leuk.
  13. Redrose28

    Redrose28 Actief lid

    6 jun 2021
    225
    142
    43
    Vrouw
    Heerlijk, mooie testen! Gefeliciteerd!!

    Ik ben na mijn eerste 3x zwanger geworden toen de baby 6 maanden oud was (4 binnen 4 jaar). Is vooral ff pittig als je bevallen bent en de een na jongste kan nog niet lopen. Dan stond ik met de Maxicosi en een dreumes die niet kon lopen naast de auto en dacht: ehh hoe ga ik dit doen? Maar, alles komt goed!
     
    Lies1611 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. Septembre

    Septembre Bekend lid

    19 jan 2021
    933
    1.295
    93
    @Nina Sanders van harte gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk dat het gelukt is en zo snel. Ik wens je een mooie en voorspoedige zwangerschap toe!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  15. spruitje80

    spruitje80 Fanatiek lid

    5 jul 2016
    4.414
    3.965
    113
    noord holland
    Wow, gefeliciteerd!!! ♡
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  16. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.996
    5.822
    113
    Gefeliciteerd!! Leuk zeg! En dat het weer zo vlot gelukt is, superfijn :)
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  17. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Mijn vierde zwangerschap was, geheel onverwachts, een tweeling! Na drie jongens kregen we 2 meisjes. Het kan altijd :)
    Gefeliciteerd!
     
    Amona, Septembre en Nina Sanders vinden dit leuk.
  18. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Gefeliciteerd :D
    Dadelijk zijn het er 2 :p
     
  19. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Bedankt allemaal! :D

    Jou wens ik natuurlijk een voorspoedige bevalling toe. Wat spannend!
     
    Septembre vindt dit leuk.
  20. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wanneer heb je de 1e echo?:D
     

Deel Deze Pagina