Baby nr 4!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Nina Sanders, 13 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hahaha. Mijn lijf is oké. Mijn rug is wel een zwakke plek hoor en ik wil dat zeker flink in de gaten houden. Verschil met de vorige keer is dat ik in dec weer ben begonnen met sporten en dit zeker wil proberen vol te houden. Bij O tot 32 ek gedaan, mini O 34 weken en baby M niets want lockdown. Ik heb daar wel veel baat bij. 5x per week een uurtje op matige tempo. Goed te doen. Verder wil ik ook echt tussendoor zo veel mogelijk rust pakken, want 4 zwangerschappen en bevallingen is natuurlijk niet niks voor je lijf. Ik probeer genoeg te slapen en ga dit keer ook op tijd met een Voedingskussen liggen zodat ik echt zo comfortabel mogelijk lig. Het sleutelwoord is rust. :) verder gaat het goed hoor. Ik heb het nummer van de fysio opgeslagen mocht mijn rug op een gegeven moment echt verder zeer blijven doen. Ik ben daar tegenwoordig heel makkelijk in: hoppa aan de bel trekken ermee! Gelukkig ben ik verder klachtenvrij. Mijn huid is wel weer erg onzuiver en ben wel meer vermoeid (goh wat gek). Verder mag ik niet klagen. Ik ben vooral zo intens blij :D:D:D
     
  2. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.271
    19.023
    113
    Gefeliciteerd :D:D
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Zonnebloem7

    Zonnebloem7 Actief lid

    28 feb 2022
    213
    33
    28
    Vrouw
    Ik ben nieuw hier maar gefeliciteerd! Ben er zelf vanochtend achtergekomen zwanger te zijn van de vijfde (net topic over geplaatst).
     
  4. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.114
    2.002
    113
  5. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Zojuist terug van de echo! Was nog even spannend want we zagen eerst niets, bleek dat mini goed zat verstopt. We zagen mooi één vruchtje van 1,2 cm en een kloppend hartje! Qua termijn klopt het ongeveer met mijn eigen berekening en 31 maart heb ik de termijnecho! :D Super blij!
     
    mimi1988, Amona, Mamavanvier95 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.114
    2.002
    113
    Gefeliciteerd :):)
    Nu al ondeugend ;)
     
  7. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik dacht morgen!
    Maar wat goed om te lezen :D
    Op naar de termijnecho!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. Mamavanvier95

    Mamavanvier95 Fanatiek lid

    12 okt 2014
    3.361
    2.544
    113
    Vrouw
    Friesland
    Officieel gefeliciteerd! :D
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina