@mamalarissa: amai, wat een medische mallemolen zeg. Wel goed dat ze er mee bezig zijn, dat geeft toch het gevoel dat je vooruit gaat. Hopelijk snel goed nieuws en blijkt het hele gedoe niet nodig te zijn!
Hallo Dames, Helaas kan ik hier ook over meepraten. Voor de zwangerschap van mijn zoon een mk bij 7.3 weken en tussen mijn zoon en dochter een mk bij 9.6 weken. Inmiddels zijn de vader van mijn kindjes en ik uit elkaar en hebben wij beide een nieuwe liefde. Mijn vriend en ik willen heel graag samen een kindje en je zou ook denken "moet kunnen, je hebt er al twee" helaas is niets minder waar. Vanaf april 2012 bezig om zwanger te worden maar niks. Inmiddels onder behandeling van de gyneacoloog. Onze eerste reactie was dat mijn vriend wel verminderd vruchtbaar moest zijn, want ik was tenslotte al 4 keer zwanger geweest. De uitslagen van de onderzoeken wezen anders uit. Hij is prima vruchtbaar, niets mis mee, alleen de waardes van mijn bloedonderzoek waren onder de grens wat betekende dat ik geen goede eisprong meer maak. We hadden veel bedacht maar dit niet. Ik ben de laatste maanden ook nog maar 2 dagen iets dat op ongesteld zou moeten lijken en heb een cyclus van 3 weken. Nu heb ik altijd een dag voor mijn menstruatie een migraine aanval en die had ik woensdag weer, alleen er volgt nu geen menstruatie. Het zou kunnen zijn dat ik zwanger zou zijn, maar daar zijn verder geen tekenen van ( niks geen kwaaltjes) dus dat verwacht ik ook niet. Dus misschien wordt ik nu wel helemaal niet meer ongesteld. 19 september moeten we weer naar de gyneacoloog om de nieuwe uitslagen te bespreken en dan zullen we waarschijnlijk (hopelijk) ook wel een behandelplan gaan krijgen. Ik besef heel goed dat ik blij mag zijn met de kindjes die ik heb en daar ben ik ook dolgelukkig mee alleen ik zou zo graag met mijn vriend een kindje krijgen. Hij heeft nog geen kindjes behalve de gedeelde zorg voor mijn kindjes en hij wil zoooo graag een kindje wat papa tegen hem zegt dat het bijna mijn hart breekt dat het zo lang duurt voor het zover is (als het al ooit komt) op een of andere manier voel ik me dan toch schuldig.
Mama larissa, wij MOETEN niet, maar wij trouwen in augustus eindelijk naar 6 jaar. Het brengt hopelijk ook een beetje rust. We beginnen gewoon in het nieuwe jaar weer.. Intussen hoop ik een zaadonderzoek los te krijgen bij de huisarts. Fijn dat ze bij jullie wel onderzoeken doen!
mamamarcella, wat naar dat jij ook alweer zo lang bezig bent voor een kindje erbij! Ben je in de (vervroegde) overgang of denken ze ergens anders aan? Ik kan me voorstellen dat je dit niet verwacht na 4 zwangerschappen, waaruit 2 kindjes zijn geboren... Ben erg benieuwd naar wat de gyn je gaat voorstellen 19 september! Hopelijk mogen jullie toch nog een wonder van jullie samen krijgen!!! xDanielle, aha, ik snap het! Je trouwt in augustus 2014 als ik het goed begrijp? Dat duurt nog even Maar logisch dat je dan nu zwanger proberen te worden even op een lager pitje zet tijdelijk. Hopelijk daarna alsnog snel een posi test! Hier beginnen de klusdagen weer. Dit is altijd de enige week in de maand waarbij ik het idee heb dat ik het zelf een beetje in de hand heb, spannend! Gisteren trouwens een tattoo laten zetten (zie foto naast mijn naam). Blij mee! Had al de initialen van onze dochter op mijn rechter enkel en nu dus haar voornaam op mijn linker onderarm
@ mama larissa, een vervroegde overgang zou een optie zijn alleen ik ben nog geen 30 dus zou wel heel erg vroeg zijn. Anderhalf jaar geleden hebben ze een bloedonderzoek gedaan waaruit ze zouden kunnen opmaken of je in de overgang bent en toen was dat niet zo, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat nu niet zo is. Destijds had ik ook normale menstruaties en nu ook niet. Waar ze verder aan denken weet ik niet dat zullen we de 19e wel horen neem ik aan. Uiteindelijk ben ik toch nog ongesteld geworden een zondag. Klinkt heel raar maar dat was echt een opluchting. De kans dat ik zwanger was, is zo klein dat ik echt dacht dat mijn menstruatie er helemaal mee gestopt was. Gelukkig niet dus!!!! Ik ben deze keer ook zomaar 4 dagen ongesteld geweest dus dat lijkt vrij positief. Aanstaande dinsdag de samenlevingstest (ben benieuwd) waar ze dan als het goed is gelijk kijken hoe het met mij eicel gesteld is. En dan de 19e dus de uitslagen en het behandelplan. Op het moment een heleboel nieuwe leuke dingen in ons leven aan de gang waardoor we het zwanger worden geestelijk een beetje los kunnen laten, wat goed is anders wordt je er ook gek van. We hopen op goede uitslagen de 19e en een behandelplan waar we wat mee kunnen, zodat het allemaal goed komt (hoop ik)
Spannend de 19e mamamarcella! 'Gelukkig' ben je toch ongesteld geworden, kun je ook weer verder he, dat is wel fijn. Hoe is het met de andere meiden??? Ik heb woensdag een echo gehad en daar was vrij vocht in de holte van Douglas te zien. Dit zie je vaak vlak na een eisprong, maar die had ik nog niet gehad... Nu wel een beetje angstig voor wat dat dan zou kunnen zijn (iemand hier ervaring mee?) Verder rechts een follikel van nog maar 12mm dus ik denk dat mijn eisprong pas rond maandag zal zijn (= dag 19) Nu dus om de dag weer ons best doen
Wat jammer dat niemand hier meer reageert. Het voelde voor mij best fijn om met 'lotgenoten' gevoelens te kunnen delen, maar ik zie dat Loes80 en Baukje1985 inmiddels zwanger zijn DGEFELICITEERD dames!!!) en dus niet meer in hetzelfde schuitje zitten als de rest. Ik laat dit topic sluiten... Bedankt in ieder geval voor de reacties die zijn gegeven.