Andere kwaaltjes ook ander geslacht??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovelylonnes, 18 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hooi,

deze zwangerschap voelt NU al zoo anders dan de eerste, toen was ik misselijk, geen honger maar verder erg nuchter.
    Nu ben ik erg emotioneel, heb veel honger en vooral veeeel zin in chocola.
    Nu denken wij stiekem dat dit dan misschien wel een een meisje kan gaan worden...

Hoe hebben jullie dat ervaren??

Gr Lonneke

2. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hoi lonneke ik had bij mijn eerst 2 zwangerschappen ook niet veel kwaaltjes waren beidde jongens wel veel zin in zure dingen en nu ben ik in verwachting van een meisje heb ik veel kwaaltjes erg misselijk geweest de eerste 13 weken en ook erg veel zin in chocolade als het maar zoet is haha dus heb een heel andere zwangerschap mischien wel heel toevallig natuurlijk groetjes jolanda

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

helaas, een vriendin van was de eerste zwangerschap niet misselijk, nergens last van, en kreeg een meid. nu is ze superziek geweest en zit ze al lang in de ziektewet, bekkenklachten, misselijk, koppijn enz, en weer een meid.

mijn moeder heeft gelijke zwangerschappen gehad en heeft 2 meiden en 2 jongens.

4. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Ook mijn moeder heeft twee gelijke zwangerschappen gehad, een jongen en een meid.

5. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Dit is mijn 7e zwangerschap, maar wordt het 4e kindje.
    Ik heb 3 zoons en die zwangerschappen waren identiek aan elkaar... weinig tot geen klachten en geen gekke dingen eten, weinig last van hormonen enzo.
    Nu ben ik zwanger (wel een andere papa :p) en deze zwangerschap is het tegenovergestelde!
    Drie maanden goed ziek geweest, hormonen waar ik me geen raad mee weet, onzeker, kom veel minder aan, om de zoveel tijd een andere verslaving wat eten betreft enzovoorts...
    Toch krijgen we wederom een jongen, terwijl iedereen om ons heen denkt dat het een meisje gaat worden!
    Wij hebben het ook heel lang gedacht, en na de 20 weken echo moesten we ook echt even omschakelen...
    Je lichaam kan je dus prima voor de gek houden hoor ;)

Liefs

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dit zijn leuke bakerpraatjes.Ik ben wel heel ziek geweest en krijg een meisje, maar een vriendin van me is ook heel ziek geweest en kreeg een jongen. Helaas kun je het hierop niet zeggen.

7. yelena

yelena Lid

10 apr 2009
    22
    0
    0
    beide keren veel verschil,en toch hetzelfde geslacht hier

8. Sas8

Sas8 Lid

25 nov 2008
    28
    0
    0
    Edam
    Het enige wat bij mij klopt is haargroei op onderbenen. Dochter zachtere en minder haargroei op benen. Bij jongens ging haargroei gewoon stevig door.

9. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Volgens mij is iedere zwangerschap bij iedere vrouw weer anders! Soms voel je je misschien hetzelfde, maar zie je er net weer anders uit.

Iedere zwangerschap is uniek, ieder kind is uniek, volgens mij valt er over geslacht weinig te zeggen!

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik heb echt 2 heel verschillende zwangerschappen
    en heb een dochter en krijg weer een dochter

11. daf0303

daf0303 Lid

8 okt 2008
    47
    0
    0
    2 precies dezelfde zwangerschappen, zelfde kwaaltjes , zelfde buik, maar heb een zoontje van 3 en nu zwanger van een meid. Ik geloof er allemaal niet meer in hoor

Deel Deze Pagina