wat zou dit zijn?? misschien toch te druk geweest??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door an12, 13 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    Hoi meiden...even een vraagje.
    Afgelopen vrijdag kreeg ik ineens onwijs last van de schoonmaakwoede, alles moest ineens netjes (ik begin nog eens van die hormonen te houden :D). Zaterdag ben ik de hele heg gaan knippen. Hier ben ik echt heel de ochtend druk mee geweest. (normaal gesproken haat ik dat..de heg knippen;))
    Daarna wel elke keer last van mn onderrug, maar vooral die spieren die dan doorlopen naar je bil zeg maar, maar als ik dat voelde ging ik even zitten, en daarna weer lekker verder.
    Gister heb ik helemaal niets gedaan, maar gister rond een uur of 4 kreeg ik ineens last van pijn (nouja niet echt pijn, maar twas geen fijn gevoel zeg maar). Binnen een paar tellen begon mn hele rug zeer te doen, en ik kon amper normaal op een stoel zitten. Ik kon gewoon niet fijn meer zitten. Daarna dacht ik van: o ik moet na de wc voor grote behoefte (sorry:)), vervolgens zat ik op de wc, en hoefde ik niets meer, dit wel tot 5 keer toe.
    De rugpijn zakte wel weer weg.
    Ik had vanmorgen ook geen last meer, maar mn onderbuik voelt nog steeds niet fijn.
    Het is echt zo'n gevoel dat je mee moet drukken/persen zeg maar, alleen dan vanuit je baarmoeder, en niet je darmen:p.
    Oja, en gister had ik ook elke keer steken in mn vagina, heel vervelend gevoel is dat!!
    Nu dus alleen nog last van onderbuik, en mn liezen zeuren heel de tijd, kan ook nog steeds moeilijk op een stoel zitten, maarja dat zal wel komen door die zeurderige pijn in mn onderbuik denk ik.

Maar zou dit te maken kunnen hebben met indalen?? of zou dit wezen omdat ik me misschien toch iets te druk heb gemaakt?!
    De vorige keer dat ik teveel had gedaan had ik last van bandenpijn, maar dit voelt anders lijkt het wel.

Ik krijg woensdag weer een echo, dus ik moet nog even 2 dagen geduld hebben.
    Maar ik ben benieuwd of jullie dit herkennen.

2. 86Laura

86Laura Bekend lid

3 jun 2012
    772
    1
    0
    Klinkt wel als bandenpijn, ik had het gister ook idd! Herkende het ook niet als bandenpijn, maar schijnt wel erbij te passen. (Ik had ook teveel gedaan dit weekend)

3. Megan82

Megan82 Actief lid

30 jun 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan wel met indalen te maken hebben hoor. Je kindje zakt natuurlijk en misschien drukt het dan meer op de onderkant en je organen en krijg je daarom deze klachten.

Misschien heb je iets teveel gedaan toen je je goed voelde en heb nu even wat meer lat. Lekker rustig aan doen en anders even de VK bellen of zij er iets meer over kan zeggen.

4. Danique85

Danique85 Lid

1 mrt 2012
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi An,

Jou verhaal is precies hetzelfde als de klachten die ik had. Dit voor gelegd aan de VK die heeft me doorgestuurd naar een bekken fysio. Deze aardig man vertelde me idd dat dit bandenpijn is en dat het bij het aantal maanden zwanger zijn klopt. Ik ben ook niet van het stil zitten maar het komt door datje te veel gedaan hebt. Rust is het magische woord.. Je bekken zijn aan het verweken en daardoor voel je dat zo goed. Ik heb een compacte buik en een lage dus daardoor voel je dat zo..

Sterkte!

5. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Heel herkenbaar! ik moet mezelf ook echt afremmen, anders heb ik 's avonds pijn in mijn onderbuik.

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.282
    16.678
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dit komt wel degelijk omdat je teveel hebt gedaan.
    Heb het al een aantal keren gehad tijdens deze zwangerschap.
    Ik kreeg dan echt van die felle steken in mijn vagina en mijn stuit en rug deden onwijs zeer.
    Nu had ik vorige week weer teveel gedaan en nu zat het ook in mijn onderrug en straalde door naar mijn billen.
    Gaat nu een weekje later alweer een stuk beter maar ik ben nu wel even klaar met poetsen ed.
    Ben nu 38+2 en mijn lichaam is er gewoon klaar mee en kan het niet meer.

Natuurlijk is het geen probleem om even flink schoon te maken maar doe het niet uren achter elkaar.Je banden en gewrichten zijn nu veel weker en daardoor ook kwetsbaarder voor blessures en andere schade.

Deel Deze Pagina