hallo. ik heb een zoontje van 9weken. Afgelopen maandag is hij opgenomen ter observatie in het ziekenhuis! Omdat hij de hele dag ontroostbaar huilt. Nu zijn ze er meteen achter gekomen dt hij een ernstige vorm van reflux heeft hij krijgt nu sinds 3 dagen nexium hiervoor. Heeft iemand ervaring met dit medicijn en zijn er nog meer moeders die ook een kleintje hebben die ooit opgenomen is ter observatie? Gelukkig krijg ik wel te horen dat ik geen huilbaby heb maar ik ben benieuwd hoe andere moeders zon opname hebben ervaren???? veel liefs jaja
Ik heb geen ervaring...maar wou je even veel sterkte wensen! Hopelijk helpen de medicijnen je kindje! Knuffel!
mijn meisje is met 5 weken opgenomen in het ziekenhuis, een week moest ze blijven, dat was tot nu toe de ergste week van mijn leven, als ik zelf ziek ben okay, maar mijn kindje.....hartverscheurend heel veel sterkte!!
Ja wij hebben ervaring met onze dochter alleen niet met een reflux. Onze dochter heeft 1 week in het ziekenhuis gelegen ter observatie, ze is nu 5 dagen thuis. Ze was ook opgenomen voor ontroostbaar huilen (krijsen). Ze heeft waarschijnlijk een koemelkallergie. Ik vond het erg moeilijk om haar achter te laten in het ziekenhuis maar wij konden toen zelf ook even tot rust komen. Ze heeft namelijk vanaf haar geboorte al veel gehuild maar de laatste week was het echt verschrikkelijk en soms 6 uur achter elkaar. Ik was elke dag van 09.00 uur tot 16.00 uur in het ziekenhuis en 's avonds ging ik nog een keer met mijn man. Helaas is het ziekenhuis voor ons niet om de hoek (25 kilometer rijden) anders had ik tussen de flessen door even naar huis gegaan want het is erg zwaar zo'n hele dag in het ziekenhuis. In ieder geval veel sterkte gewenst!!!