hallo. ik heb een zoontje van 9weken. Afgelopen maandag is hij opgenomen ter observatie in het ziekenhuis! Omdat hij de hele dag ontroostbaar huilt. Nu zijn ze er meteen achter gekomen dt hij een ernstige vorm van reflux heeft hij krijgt nu sinds 3 dagen nexium hiervoor. Heeft iemand ervaring met dit medicijn en zijn er nog meer moeders die ook een kleintje hebben die ooit opgenomen is ter observatie? Gelukkig krijg ik wel te horen dat ik geen huilbaby heb maar ik ben benieuwd hoe andere moeders zon opname hebben ervaren???? veel liefs jaja
Ik heb geen ervaring...maar wou je even veel sterkte wensen! Hopelijk helpen de medicijnen je kindje! Knuffel!
mijn meisje is met 5 weken opgenomen in het ziekenhuis, een week moest ze blijven, dat was tot nu toe de ergste week van mijn leven, als ik zelf ziek ben okay, maar mijn kindje.....hartverscheurend heel veel sterkte!!
Ja wij hebben ervaring met onze dochter alleen niet met een reflux. Onze dochter heeft 1 week in het ziekenhuis gelegen ter observatie, ze is nu 5 dagen thuis. Ze was ook opgenomen voor ontroostbaar huilen (krijsen). Ze heeft waarschijnlijk een koemelkallergie. Ik vond het erg moeilijk om haar achter te laten in het ziekenhuis maar wij konden toen zelf ook even tot rust komen. Ze heeft namelijk vanaf haar geboorte al veel gehuild maar de laatste week was het echt verschrikkelijk en soms 6 uur achter elkaar. Ik was elke dag van 09.00 uur tot 16.00 uur in het ziekenhuis en 's avonds ging ik nog een keer met mijn man. Helaas is het ziekenhuis voor ons niet om de hoek (25 kilometer rijden) anders had ik tussen de flessen door even naar huis gegaan want het is erg zwaar zo'n hele dag in het ziekenhuis. In ieder geval veel sterkte gewenst!!!
Mijn dochter krijgt ook Nexium voor reflux. Ik heb ook losec bij d'r geprobeerd maar Nexium werkt echt super voor haar.Buiten dat is het vrij makkelijk toe te dienen. Ze kreeg eerste 2 x per dag 10 mg en dat heb ik afgebouwd naar 1 x 10. Sterkte meid! Hopelijk knapt je kindje gauw op!
Vervelend zeg dat je kindje reflux heeft en in het ziekenhuis ligt! Toen ons dochtertje 8 weken was hebben we precies hetzelfde gehad. Ook al weken ontroostbaar huilen en niet meer drinken enzo. Ze is toen 4 dagen in het ziekenhuis geweest en ik vond het vreselijk! Mijn man en ik zijn alletwee van 's ochtends 8 tot 's avonds 8 bij haar gebleven en ik ben heel erg blij dat we dat gedaan hebben. Wij waren gelukkig in de luxe positie dat dit kon. De laatste 2 dagen in het ziekenhuis was ze al veel rustiger dan thuis. Toen we haar weer mee naar huis mochten nemen was ze helaas weer meteen onrustig, gelukkig duurde dat maar een paar dagen. En na een dag of 5 merkte we echt veel verschil met voor haar opname. Dus ook al was het vreselijk, achteraf gezien zijn we er erg blij mee geweest. Het was overduidelijk het beste voor haar. Met aangepaste voeding en een duidelijk ritme gaat het nu super goed! Ik hoop dat jouw kindje snel hersteld en dat je hier over een aantal weken, ondanks alle ellende, ook een goed gevoel aan over houdt. Sterkte!
HIER Ook, Seth heeft ook een dag of 4 in het ziekenhuis gelegen en tis idd heel moeilijk om 's avonds naar huis te gaan en hem daar achter te laten om zelfs tre gaan werken gelukkig mag je hier als ouders binnen en buiten wanneer je wil dus was dat vaak 's avonds en smorgens vroeg maar toch ik wens je kindje veel beterschap toe en dat het maar vlug betert met de reflux!
Heel veel sterkte. Onze kleine manheeft toen hij 3 weken was, 2 nachten in het ziekenhuisgelegen. Hij is weggevallen, in het zhuis is zn bloed en urine onderzocht, en heeft hij de heletijd aan de hartmonitor gelegen. Gelukkig konden ze geen ookzaak vinden, waarschijnlijk de warmte toen die tijd... Het is daarna niet meer voorgekomen gelukkig! Maar veel sterkte, het is echt moeilijk om je kleintj daar te zien liggen! En hopelijk komt hij snel van de reflux af~! Groetjes sanne
Toevallig bood de kinderarts dat gisteren ook aan ons aan omdat er ook bij mijn dochtertje sprake is van reflux... maar dan voor ons om rust te krijgen en weer bij te tanken, hij had het zelfs over de bioscoop!! Maar ik zou haar echt niet zo lang willen missen hoor, dus ik kan me helemaal voorstellen dat je het er erg moeilijk mee hebt! Misschien kun je er het beste van maken, door te denken aan alles wat ze voor je kindje kunnen doen en zelfs 's nachts heeeeel veel te slapen!! Dan kun je er helemaal voor haar zijn als ze weer thuis is of als je bij haar bent. En je bent echt een goede moeder door dit te doen, want je doet wat op de lange termijn het beste is voor haar!! Sterkte hoor!
Onze dochter krijgt ook nexium voor haar verborgen reflux. ze heeft ook een koemelk allergie en krijgt nu nutrilon pepti. de flessen dikken we in met nutriton en het gaat nu heel goed met haar!!!!! sterkte met jullie zoontje! groetjes redu
ons mannetje heeft ook een week in het ziekenhuis gelegen met 5 weken oud. Hij krijste ook en was niet te troosten. Uiteindelijk achter gekomen dat hij kiss heeft en koemelkallergie. Nu gaat het een stuk beter met hem. Huilen doen alle babytjes maar hij is nu gelukkig te troosten. Maar dat krijsen is echt hardverscheurend. Ik toen zelf ook wat traantjes gelaten. En elke avond als ik rond 23.00 naar huis ging huilen omdat ik ons zoontje achter liet. Maar we vonden dit het beste want vanaf zijn geboorte heb ik op mijn tenen gelopen omdat hij continue huilde. Arts vond het ook beter om zo bij te tanken, en die kleine krijgt het nog niet echt mee dat je er niet bent. Wij waren s'morgens de eerste voeding om 8.00 tot 23.00 sávonds in het ziekenhuis. Alleen s'nachts niet. Meid succes ermee want het is balen maar komt vast goed.... groetjes rensje
bedankt voor alle reacties! helaas zijn we nu een week verder en het leek wat beter te gaan met mijn zoontje maar gisteren was het weer drama hij krijsde alles bij elkaar. dus helaas mag hij nog niet naar huis ze willen hem nog wat langer observeren. Dus nog even doorbijten en hoop echt dat het snel beter gaat met hem. veel liefs jaja
Mijn zoontje daan ligt ook ter observatie in het ziekenhuis. Hij huilde ook ontroostbaar. Leek in mijn ogen niet verzadigd, dus ging ik hem meer geven in de fles. Achteraf had hij dus 24 uur per dag buikpijn. Hij kreeg de eerste dagen 6x100ml en nu 5x120ml. Terwijl ik thuis op een gegeven moment op 6x150ml zat. Oeps. De rust is nu wedergekeerd en vandaag mag hij weer mee naar huis. Met mijn dochtertje had ik hetzelfde, maar zij wilde niet drinken en heeft 12 dagen in het ziekenhuis gelegen. Ze zijn allebei gereset en nu gaat het goed.