Baby of darmen, bijna 19 weken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukoldaatje, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Haha, ja, op een gegeven moment is het niet leuk meer, en word je overeind geschopt als je te ver in elkaar gaat zitten.... ;) Zo van: Hup, ga eens rechtop zitten, mens!
    ;)

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou ik zal je zeggen.... De kleine ging altijd stilliggen als ik contact proveerde te zoeken! Haha

Alleen bij mn vriend reageerde ie...
    En dat heeft heeeel lang geduurd....:p

Daarna vond ie mij gelukkig ook lief:D

Ow en ik voelde het ook voornamelijk als ik niet stil lag.. Dus idd met auto rijden enzo

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ohhh gelukkig sam..dacht al...hoe kan dat nou weer...doe ik iets verkeerd of heb ik een dwarse beeb on board ;)

Als ik contact zoek voel ik ook werkelijk niets. Als ik zit of bezig ben, en idd achter het stuur, dan is ze ook opene actief.

Hahahahah gelukkig vond ie jou op een gegeven moment toch ook wel lief :)

Mijn man heeft ook nog geen contact kunnen krijgen haha, ook al doet ie nog zo zijn best met allerlei gekke stemmetjes en maar wrijven..Beeb denkt vast...waar kom k straks terecht ;)

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Vandaag 1 duw gehad, weet zeker dat het de beebie was..denk ik hihi...

5. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Voel de duwtjes en plopjes nu ook als ik niet met opgetrokken benen zit of onderuit gezakt. Voel t nu ook als ik uitgestrekt zit. Of op mijn zij in bed lig.

Voel het wel erg laag, ondebuik zeg maar...soms bovenin, meestal laag.

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Hier precies hetzelfde, en precies wat jij omschrijft. De ene dag wel de andere dag niet. Weet zeker dat het onze kleine uk is :) en ook ik krijg er geen contact mee. Ja 1x maar volgens mij was dat inbeelding van mijn kant haha. Lekker genieten meid het gaat allemaal helemaal goed komen met jullie kleine meisje

7. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.191
    10.791
    113
    ja hoor, geniet maar lekker van je bewegende kind!

Ook hier zijn er dagen dat ze maar van geen ophouden weet - terwijl ik rustig zit of lig, maar ook wel terwijl ik een voordracht stond te houden - en dagen dat ik een paar kleine kriebeltjes krijg. Lief kan het soms voelen, maar vaak ook nog niet. Van de week moest ik als eerste op, en na het douchen kroop ik nog heel even terug tegen manlief aan, mijn buik lag tegen zijn billen. Hij moest ook opstaan ondertussen, en kind maakte dat ook duidelijk door flink tegen zijn kont te gaan schoppen :D dat kon hij alleen nog niet voelen. Komt nog wel :)

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Heerlijk gevoel he meiden!!
    Kan er zomaar helemaal warm van worden!

Mijn man kan nog niets voelen, maar ik heb dan ook overgewicht, dus helaas zal hij het even moeten doen met mijn verhalen hihi..

Deel Deze Pagina