Gisteren had ik hier al iets gevraagd over een hobbelpaard. Binnenkort hebben we namelijk haar 1ste verjaardag, en natuurlijk ook sinterklaas. Nu zit ik ook te kijken voor Duplo, en dan gewoon een bouwplaat en losse stenen, en ook voor de Brio trein (op de houten rail). Denken jullie dat dit iets is voor een eerste verjaardag? Ik heb een heel druk kind, die erg van ontdekken houdt. Ze heeft haar eerste losse stapjes al gezet. Ik vond zelf treintjes en duplo heel leuk toen ik klein was, en eerlijk gezegd weet ik niet wat ik anders zou kunnen kopen wat ze leuk vindt... er is zoveel te koop, en dit is tenminste degelijk spul dat niet zomaar kapot gaat als er een keer mee gegooid wordt . bedankt alvast voor jullie tips!
duplo zeker wel, die trein weet ik niet, ik denk meer iets voor een 2e of derde verjaardag. Met de duplo zal ze ws ook meer rondsjouwen dan bouwen, maar die treintjes daar kan ze weinig mee ben ik bang.
Inderdaad, op deze leeftijd wordt het gewoon los met de blokjes spelen. Als cadeautje kun je verschillende blokjes los inpakken. Het uitpakken zelf is veel leuker
Ik zou zeker nog niet voor de briotrein gaan. Maar duplo is wel leuk. Al is het alleen maar om blokjes vast te houden.