Hallo, Ik zit een beetje voor mijn gevoel met een klein probleem. Mijn zoon van 13 weken die wil aan de borst wel drinken maar dan meld hij zich al na 2 uurtjes. Maar kolf ik het af en geef hem ongev. 120-140 cc in de fles dan komt hij na 3 uurtjes. Wat kan ik er aan doen zodat hij van de borst ook na 3 uurtjes komt. Als ik hem langer probeer aan te leggen dan wordt hij boos en wil hij niet of spuugt de tepel als het ware weer uit. Of kan het zijn doordat hij 's nachts doorslaapt van ongeveer 21:00 uur tot 04:00 uur. En als ik hem om 04:00 uur voed dan gaat ie wel om de 3 uur en dan is het afgelopen dan om de 2 uur. Het vermoeiend om alles af te kolven maar ook om de 2 uur voeden aan de borst kom nergens aan toe. Heb je voor mij ook advies. Groetjes Yvonne
Hi. Als ik ga tellen komt hij op 9 voedingen per dag. Gemiddeld drinken kindjes van deze leeftijd tussen 8-10 voedingen per dag. Het is een normaal patroon. Ik zou niet gaan kolven, dat is niet nodig zoals hij nu drinkt. Hij gaat vanzelf minder vaak en meer uit de borst drinken. Heb geduld en vertrouwen in de borstvoeding. Groetjes Saskia