rijstebloem pap fles ?

Discussie in 'Voeding' gestart door RM21, 18 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RM21

RM21 Lid

27 dec 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames
    Ik wou beginnen met de laatste voeding rijstebloem pap
    Mijn baby drinkt normaal 190 met 6 schepjes , 4 schepjes hongerige baby voeding forte en 2 schepjes normale nutrilon mijn vraag is hoe moet ik dan de pap fles
    Klaarmaken ?
    Gewoon hoe ik het altijd doe met forte en nutrilon en rijstebloem toevoegen of gewoon alleen 6 schepjes normale nutrilon erin dóen?

2. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    Gewoon de melk maken zo als je nu doet en dan 3 schepjes van de rijsten bloem .
    Onze kleine man krijgt 2 schepjes hero extra en 4 schepjes hero comfort en dan doe ik 3 schepjes (maat schepje van de baby voeding) bij de poeder in de toren zo dat ik alles in 1 x zonder morsen in de fles krijg.
    zo doe ik dat anders word de pap te dik dat het niet meer uit de fles te krijgen is.wij hebben de difrax s fles met 3 standen speen.

3. RM21

RM21 Lid

27 dec 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké bedankt ik dacht misschien omdat de hongerige baby voeding al dik is en dan doe rijsrebloem dat het dan te zwaar valt

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Ik zou wel wachten tot je kindje echt 4 maanden is?
    Rijstebloem valt gewoon onder bijvoeding :)

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik zou geeneens beginnen aan rijstebloem?

Met welke reden zou je het willen geven?
    Ik heb er nl geen goede ervaringen mee, het verstopte de stoelgang van onze kleine man destijds... Zo zielig...

6. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Ja precies als misha beschrijft. Je voeding maken zoals altijd en dan rijstebloem toevoegen. Je kunt evt. eerst met 1 schepje starten en kijken hoe dat gaat.

Die van mij had er geen krampen of obstipatie van alleen de vanille die hoeft hij niet.

En dames, ze vraagt niet om raad of ze rijstebloem wel of niet moet geven. Dat is haar eigen keus. Ze vraagt alleen hoe ze het klaar moet maken.

7. Missmadeliefje

Missmadeliefje Bekend lid

4 mrt 2014
    589
    3
    18
    NULL
    Dit dus ;)

8. RM21

RM21 Lid

27 dec 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel dames hij is nu 4 en halve maand dan begin in met een schepje , idd mijn hoe je het moest klaarmaken

9. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Ik gaf volledige forte voeding maar ben met rijstebloem eerst met een half schepje begonnen en kijken hoe dat ging. Daarna langzaam opgebouwd maar nooit meer dan 2 scheppen erbij gedaan. Dan vond ik de melk al dik genoeg.

Deel Deze Pagina