Sinds een paar dagen steekt onze zoon sommige speeltjes in zijn mond tot achter in zijn keel. Dan gaat hij kokhalzen. Kort, hij zet niet door. Vind het heel gek dat hij dit doet, is het iets wat hij heeft ontdekt? Of moet ik mij zorgen maken?
Mijn beide meiden deden dat wanneer ze keel ontsteking hadden, dit bleef doorgaan tot de amandelen eruit waren, mijn oudste was toen 3 ( vanaf 1 jaar al keel ontstekingen) en wist te vertellen dat er iets in haar keel zat en ze daarom probeerde te spugen. Dat was voor hun echt kenmerkend als ze dat deden hadden ze weer keel ontsteking Maar ik weet niet of het ook een fase kan zijn hoor mijn andere kinderen hebben het nooit gehad ( bij de jongste kan het natuurlijk nog komen )
Mijn oudste deed dat veel en dan wel tot kotsen aantoe. Ontzettend vervelend want ik kon een paar keer per week alle stukjes tussen de plinten vandaan schrapen. Paar keer ontzettend boos geworden en toen was het klaar.
Mijn zoontje is ook 18 maanden en doet dit ook, maar dan met zijn vingers/handen. Geen idee waarom. Ik geef er geen aandacht aan verder.
Mijn zoon deed dat ook. Of hij stak expres zijn hand/vingers in z'n mond. Ik corrigeerde hem steeds en het is vanzelf gestopt.
Heel herkenbaar, hier ook eentje die dat doet. Hij lacht er zelfs bij, voor hem is het een nieuwe ontdekking....gaat wel weer over hopen wij...
Check, hier een dame die het ook heeft gedaan met haar vuistjes. Ze deed dit als ze iets wilde wat niet mocht, hup vuisten erin en kokken. 1e keer schrok ik me wezenloos. 2e keer heb ik de buggy omgedraaid om het niet te hoeven zien, geen aandacht meer aangegeven en na aantal keer was de lol er blijkbaar af...
Ja doet mijn zoontje ook soms. Als ik het corrigeer vindt hij het nog interessanter. Dus ik doe net of het me niet boeit. Is een keer beetje gaan spugen daardoor
Ja! Mijn middelste doet het ook al een behoorlijke poos zij is nu bijna 20 maanden en een lol dat ze er in heeft. Grrr!
Oh ons drakie deed dat ook! Met name in de auto als hij voor zijn gevoel niet genoeg aandacht kreeg. Hij deed het één keer onderweg naar een speeltuin en zonder extra t-shirt mee. Toen rechtsomkeert gegaan en dat maakte dusdanig indruk dat hij het niet weer heeft gedaan. 😉