Baby ontroerd door het zingen van haar mama

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Skyscrapper, 29 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eens met beauty2012, ik denk ook dat dit vooral over moeders zelf gaat, haar eigen gevoelens en niet die van het kindje. Heel veel kindjes van die leeftijd reageren heel "basis" op gevoelens van anderen door ook te huilen, betekend niet dat ze ook echt ontroerd zijn in mijn ogen.

2. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Dit dus! Ik vind soms (en dat is mijn mening) dat op ZP vaak snel vanuit een negatieve insteek word gereageerd. Op FB werd vandaag dit filmpje geplaatst door babysite en de reacties zijn alleen maar "oh wat schattig" en iets in dien trant. Terwijl hier op het forum vrijwel iedereen het alleen maar zielig vind.

Ik vind het ook iets aandoenlijks hebben wat uiteraard niet inhoud dat moeder het dagelijks moet doen. Dat vind ik dan weer niet nodig.

3. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Ze moet het helemaal niet doen, kind vind het gewoon niks.
    Moeder weet in mijn ogen dat het kind gaat huilen, anders had ze het niet gefilmd, of op zijn minst niet DOOR gefilmd.
    Als mijn kind gaat huilen om iets, dan laat ik het uit mijn kop om door te gaan of whatever.
    Moeder wil waarschijnlijk zelf bekendheid, en doet het gewoon via de rug van haar kind. Zo zie ik het filmpje.
    Kind heeft de tranen al in de ogen staan op het moment dat moeder 1 klank eruit gooit. Vindt ik ook niet gek, want het klinkt kei en keihard :$
    By the way, op FB staan ook negatieve reactie's hoor ;)

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Heel weinig. Ik lees toch echt over het algemeen positieve reacties hoor.
    Anyhow. Dit kindje huilt niet eens echt. Heeft enkel tranen in de ogen. Wat ook gewoon een reactie kan zijn op idd bepaalde tonen en hoeft ook niet perse negatief te wezen.

5. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik werd er niet emotioneel van, maar wel een bijzonder filmpje zeg!

Ik geloof het bijna niet.
    Volgens hangt er een zak uien boven haar hoofd.

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Hahahaha :D

7. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha :D

8. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Haha dit dacht ik ook :D ik geloof gewoon niet dat zo'n jong kindje tranen in de ogen krijgt van emotie (tenzij die emotie verwarring of angst is oid)

9. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ik vind het een geweldig filmpje, je ziet bij het jongetje echt een mix van blijdschap en volgens mij toch echt ontroering. Je ziet soms toch ook dat kindjes van 2 of 3 helemaal beginnen te huilen van blijdschap, denk dat dat bij zulke kleine kindjes heel soms ook best kan. Vind er niks zieligs aan, verbaas me erover dat er negatieve reacties zijn op dit filmpje! Je ziet toch dat het kindje ook af en toe lacht?.. Hij huilt iig niet van verdriet of boosheid

10. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Huh ???? Enkel tranen in de ogen ????
    De tranen biggelen over de wangetjes heen :$

11. weer een high sensitive kind op de wereld erbij....
    Die gaat het moeilijk krijgen.

12. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hij huilt wel uber schattig dat wel maar het valt me op dat hij lacht als ze even stil is

Deel Deze Pagina