mijn zoontje wordt over een week of 5 1 jaar maar we hebben nog geen idee wat we hem moeten geven hebben jullie mischien leuke ideeen wat gaven jullie ????
Hier een hoppelschaap gegeven en eerste echte loopschoentjes. Verder vond ze een tentje en duplo erg leuk.
Ff denken....mijn zoontje wordt in maart 1 en ik zit zelf te denken aan de garage van Little People, die waar de autootjes als een soort glijbaan uitrijden. Mijn neefje heeft hem net gehad (werd ook 1) en die vindt het helemaal geweldig! Verder heeft hij zo'n driewieler gehad, met een duwstang erachter. Hij vindt ook dat helemaal geweldig, kan er nu al op! Zelf denk ik meer aan zo'n houten driewieler, zonder pedalen, en dan met een bak erachter, voor blokken enzo. Zal ie niet direct opkunnen, maar wel verder in dit jaar.
miss een loopauto met blokken? Daar zitten wij aan te denken! onze is 28 febr jarig en wordt 1 jaar. een driewieler is ook een leuk idee!
zoonlief heeft voor zijn 1e verjaardag gekregen: - een schommel (voor tussen de deurposten of voor buiten) - een grote houten auto - FP boerderij (opa en oma) - loopbakfiets (oma) Dochter heeft voor haar 1e verjaardag gekregen: - poppenwagen (oma) - Wheely bug muis - stoffenpop (Haba) (opa en oma) En verder van een heleboel mensen nog veel andere dingen maar dit waren zeg maar de grote kadoos. Ik vind ook leuk - blokkenkar met blokken (ook om mee te lopen) - Duplo - iets wat schommelt - driewieler - zandbak / speeltoestel Het is eigenlijk altijd lastig met 1 jaar.. ze zitten echt op dat omslagpunt van baby naar dreumes/peuter. Over 2-3 maanden kunnen ze zoveel meer!
iedereen bedankt voor de reacties hier kan ik wel wat mee ik heb ook nog een dochter van 3 dus heel veel spul heb ik al zoals een zandbak schommel blokkenkar en emmer ook hebben we al veel van little people nog geen auto garage is mischien wel een leuk idee maar zat ook te denken aan een nieuwe loop auto die van me dochter is neutraal maar wel verschoten en je zal zien dat ze er van de zomer ook opeens weer op wil duplo is ook leuk het is toch er moeilijk heb al een huis vol speelgoed