Het doet namelijk nogal pijn. Ik voel nu dus druk aan 2 kanten van mijn buik en ik vind dat echt een rotgevoel. Hij lag gisteren met zijn koppie naar beneden bij de vk, dus ik weet zeker dat hij nog alle kanten op kan, maar deze heeft nogal de neiging graag overdwars te gaan liggen. En mama is daar niet blij mee. Dus vanaf wanneer is de ruimte te krap dat hij niet meer zo kan liggen? Ik weet dat hij nog een tijd kan draaien, maar echt zo blijven hangen? Of is er een risico dat hij dit volhoudt tot hij helemaal is ingedaald?
daar zat ik nou net niet op te wachten :[ Ik vind het echt een onprettig gevoel en had gehoopt dat het vanzelf zou ophouden. Is natuurlijk ook een illusie, maar soms hoop je dat illusies gevoed worden.
Kun je hem niet een beetje plagen door wat te porren zodat hij gaat verliggen? Bij mij helpt dat wel.. dan ging ik met mijn vinger steeds over de baby heen wrijven (zachtjes natuurlijk) en dan ging het verplaatsen vanzelf.
Bij mij zat ze heel de tijd in mijn zij, echt helemaal aan 1 kant in me buik dat vond ik ook zo vervelend, kindje kan nog lang draaien enz, bij mij lag ze uiteindelijk niet goed niet met het hoofdje naar beneden maar naar boven toe dus ze is er met pijn en moeite uitgekomen heel naar was dat! Maar goed en kan bij jou nog alle kanten op!
Hier tot 38,6 en toen is ze gehaald. Stond letterlijk op knappen. Herken het ongemakkelijke wel.. Kon alleen maar op m'n rug liggen pfff. Overigens draaien dwarsliggers (zeker als het de eerste is) vaak nog wel. Die van mij was alleen wel erg dwars en lag prinsesheerlijk met haar rug in m'n bekken en wilde absoluut niet draaien!
Hallo femkeS, ik ben nu 28+1 zwanger en die van mij ligt ook jog steeds over dwars.. De vk zei dat dit tot het einde zo kan blijven...
Ook bij mij ligt ze nog regelmatig overdwars! Maar bij alle controle's en echo's ligt ze steeds met het hoofdje naar beneden. Maar als ze dwars ligt is dat een rot gevoel aan 2 kanten van je buik. Vaak ligt haar rugje dan ook onderin bij mij.
Mijn oudste ligt soms nog steeds dwars Ik kan je volkomen begrijpen deze baby strekt zich overdwars ook steeds helemaal uit. Heel irritant gevoel.
Die van mij draait nog alle kanten op. Nu logt ie ook dwars maar dat voelt fijner dan met zijn voeten tegen mijn blaas zoals afgelopen weekend.