Nouja.. Dat is het plan van deze meneer. Ik ving er vanmorgen iets over op op het nieuws, maar daarna moest de tv direct op 'Chuuuuuuggington'. Net even gegoogled.. Terugkijken: Edwin de Roy van Zuydewijn wil Beatrix voor de rechter - nrc.nl De Roy wil rechtszaak tegen Beatrix beginnen | Binnenland | Telegraaf.nl Verbaasde mij eigenlijk dat er nog geen topic over was. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen (maar eigenlijk kan ik me -nog- niet voorstellen dat het echt zover komt..)
Als je alleen al het verschil ziet aan marguerita nu ze met tjalling is ipv hem. Dat spreekt boekdelen! Wat een eikel zeg
Wat hem allemaal is aangedaan, hij is alles behalve een loser. Gerechtigheid want het koninklijk huis is hierin gewoon veel en veel te ver gegaan.
Ach welnee ... dit figuur is zielig en doet er alles aan om in het nieuws te blijven. Er is door de inlichtingendiensten allang toegegeven dat er zaken zijn doorgespeeld, en daar is ook ALLANG een uitspraak over. Dat ie nou weer achter Beatrix aan moet, is gewoon sneu. Die man moet gewoon eens doorgaan op z'n kasteel in Frankrijk en het boek sluiten. Maar ja, het is moeilijk om te beseffen dat je nooit in de koninklijke familie opgenomen wordt.
Ze vervult geen ambt meer, dus in theorie kan ze wel voor de rechter gesleept worden, of iig een verklaring afleggen. Maar ik denk dat het OM het niet ontvankelijk zal verklaren, althans dat mag ik toch wel hopen.
Inderdaad! het was al even geleden dat'ie met zijn smoelwerk op tv is geweest, dus je moet toch iets bedenken, hé?! Zielig.
Voornamelijk persoonlijke informatie uit een achtergrondonderzoek die in opdracht van het kabinet van de koningin was uitgevoerd, maar ook doorgespeeld naar de familie van prinses Margharita. Informatie die idd niet doorgespeeld had mogen worden (privacy etc.), en daar zijn kamervragen over geweest, en hebben de inlichtingendiensten daarvoor op hun lazer gehad d.m. van een uitspraak van de rechter.
Je kent hem, maar verafschuwt hem? Heeft die eerste mededeling dan meerwaarde voor wie dan ook? Hij is een vriend van een vriend van mijn man en die hebben weleens samen geborreld. Hij blijkt superintelligent, vriendelijk en sociaal te zijn. Dit was gelukkig allemaal voordat hij in de problemen kwam. Ik vel geen oordeel over deze zaak, was er niet bij. En laten we nu niet doen alsof die koninklijke familie zo heilig was!
Leg mij dan eens uit wat de meerwaarde is dan. Hij heeft gelijk gekregen, diensten zijn door het stof gegaan, wat precies denkt hij te winnen door haar voor de rechter te willen slepen? Behalve alles weer eens in het nieuws te gooien. Hij moet gewoon eens het boek sluiten, accepteren dat de koninklijke familie gewoon geen optie is en hem niet "moeten" (en dat komt in de beste families voor) en klaar. Lekker superintelligent, vriendelijk en sociaal doen in andere kringen.